Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


کدام مدیران بافقی رفتنی هستند؟


فرماندار بافق اخیرا از تغییر رؤسای 6 اداره بافق خبر دارد و باید دید چه چیز فرماندار بافق را به این تصمیم رسانده است؟

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ فرماندار بافق در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی عرشیا از تغییر مدیران 6 اداره بافق خبر داد.وی از بی برنامه بودن تعدادی از روسای ادارت و ضعف آنها در جذب بودجه گفت و بیان داشته بود اگر آنها تحرکی نداشته باشند ظرف دو ماه آینده تغییر خواهند کرد.

از این موضوع میتوان دو برداشت داشت.اول اینکه ایام انتخابات نزدیک است ودولت روحانی نیاز به تحرکی جهت کسب آراء دارد.پس چه چیز بهتر از این خبر.تا شاید مردم کمی چابکی سوری دولت روحانی را مشاهده کنند.

اما برداشت دوم این است که حرکت بعضی ادارات بافق به سوی اهداف سازمانی و شهری و نقش آفرینی در جامعه بافق بسیار لاک پشت وار بوده و گاها می توان آنرا صفر دانست.

ضعف تعدادی از مدیران بافق در جذب بودجه های استانی و تکیه بر مسند ریاست دلیل دیگری است که زاده رحمانی را به این تصمیم سوق داده است.بگونه ای که این مدیران نه تنها بودجه ای از مرکز استان برای مجموعه خود تامین نمی کنند بلکه رابطه ای شده اند تا برای ادارات کل خود نیز از طریق سنگ آهن بودجه تامین کنند.

گاها مشاهده می شود بعضی ادارات پول های میلیونی برای مرکز استان از طریق معادن بافق تامین می کنند در حالی که خود برای چندغاز پول دوباره باید به اداره کل مربوطه رو بزنند و آنها هم تنها جوابی که دارند این است "بروید از سنگ آهن بگیرید" تحویلشان دهند.بالاخره صندلی ریاست هوای دیگری دارد.

اما باید دید فرماندار بافق تدبیری برای مدیرانی که بیش از یک دهه بر صندلی ریاست ادارات بافق تکیه زده اند اندیشیده است؟

مدیرانی که سابقه ریاست آنها بر یک صندلی برای مردم تعجب آور است و دیگر توانی برای تغییر ندارند.

آیا زاده رحمانی برای مدیرانی که سالانه چندین وعده سرخرمن به مردم و مجموعه خود می دهند تدبیری اندیشیده است یا اینکه این رویه در دولت روحانی عادی می باشد؟

آیا این تغییرات شامل مجموعه خود فرماندار هم می شود و دست برخی نیروهای های پر حاشیه خود را از امورات اجرایی شهر کوتاه می کند؟

انتهای پیام/م.ف

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد