Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه اعلام کرد:

۱۸۶ نفر گواهینامه کشوری آموزش عمومی قرآن دریافت کردند


گواهینامه آزمون سراسری اردیبهشت ماه ۹۲ قرآن آموزان از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و در اختیار موسسات قرآنی سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش سروابرکوه، معصومه اربابی مدیر آموزش بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه گفت: ۱۸۶ نفر از قرآن آموزان بزرگترین مجتمع قرآنی کشور در آزمون سراسری مذکور موفق به کسب حد نصاب نمره گردیدند.

اربابی افزود: گواهینامه پایان دوره قبول شدگان توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این گواهینامه ها برای قرآن آموزانی صادر گردیده که علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی به مدت ۹۶ ساعت، در کلاس های آموزشی بنیاد شرکت نمود.

عضو هیات مدیره بنیاد در خصوص رشته های تخصصی گواهینامه های صادر شده گفت: رشته های مفاهیم(مقدماتی و تکمیلی)، حفظ و تدبر در جزء۳۰، حفظ ۵ – ۱۰ – ۲۰ جزء و کل قرآن کریم ازجمله رشته های تخصصی قبول شدگان می باشد.

گفتنی است؛ سیزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر کشور در اردیبهشت ۹۳ برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه مراجعه و یا با شماره تلفن  14_ 03526821113 تماس بگیرند.

اربابی خاطر نشان ساخت: به نفرات برگزیده این آزمون جوایز نقدی اعطاء خواهد گردید.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد