Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

13 آبان جزئی از عاشورا است / رژیم صهیونیست اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ایران به چشم بیاید


امام جمعه مهردشت با اشاره به تقارن سیزده آبان و روز عاشورا تاکید کرد: 13 آبان امسال باید هر چه با شکوهتر برگزار شود چرا که جزئی از عاشور است. یکی از اهداف قیام عاشورا مبارزه با استکبار و ظلم است.

به گزارش سرو ابرکوه حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن با توجه به واقعه کربلا اظهار اشت: شناخت اهداف قیام ابا عبدالله باید یکی از برنامه های اصلی هیئات عزاداری باشد. کل یوم عاشورا کل ارض کربلا یعنی هر روز باید برای مقابله با دشمن آماده باشیم. اگر آن روز فریاد کمک خواستن ابا عبدالله بلند شد امروز هم باید با یزیدیان زمان یعنی آمریکا، اسراییل و انگلیس به مبارزه کرد.


امام جمعه مهر دشت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: فهمیدن قضیه‌ی عاشورا فقط در تاریخ نیست، بلکه در هر زمانی باید عناصر تشکیل‌دهنده‌ی هویت یزیدی را شناسایی کرد و آنگاه در مقابلش عناصر تشکیل دهنده‌ی هویت حسینی را به میدان آورد.


حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: امروز دشمن همه توانش را برای نابودی اسلام و مسلمانان خصوصا شیعیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برده است و ترس ما از دشمن بیرونی نسبت به دشمن درونی که آب به آسیاب دشمن می ریزند کمتر است.


علیزاده در پاسخ به مرکز صهیونیستی که مدعی شده اسرائیل می‌تواند تأسیسات اتمی ایران را ویران کند، گفت: این یک غلط زیادی است چرا که رژیم اسرائیل از عهده جنگ علیه باریکه غزه ( طول ۴۰ و عرض ۱۲ کیلومتر ) بر نیامد و با سرشکستگی به جنگ ۵۰ روزه پایان داد. رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید.


وی همچنین به رای عدم اعتماد مجلس به وزیر علوم تصریح کرد: مهمترین کار مجلس دفاع از کیان انقلاب و آرمان های امام و رهبری است. امیدواریم رئیس جمهور محترم وزرایی را به مجلس معرفی کنند که شاخصه های اصولی را داشته و از اصول مورد توجه رهبری و مردم برخوردار باشند.


خطیب جمعه بخش بهمن با توجه به تقارن سیزده آبان و روز عاشورا تاکید کرد: 13 آبان امسال باید هر چه با شکوهتر برگزار شود چرا که جزئی از عاشور است. یکی از اهداف قیام عاشورا مبارزه با استکبار و ظلم است.


علیزاده در پایان خطبه ها از مبلغینی که در دهه ی اول محرم در مساجد حضور داشته و کلیه دست اندرکارانی که نمایشگاه بال سرخ عاشورا و بال سبز انتظار و همچنین شب شعر داغ غزل را برپا کردند تشکر کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد