Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون ابرکوه:

4 میلیارد جهت تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ابرکوه اختصاص یافت


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: برای تکمیل فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان ( شماره 2) چهارمیلیارد ریال اختصاص یافت.

به گزارش سرو ابرکوه، ناصر زارع رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه اظهار کرد: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 100 مترمربع دردست ساخت است.

وی افزود: ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران ابرکوه از سال 90 آغاز و تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و در سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش ایرنا، زارع بابیان اینکه این مجموعه در ابتدای جاده شهر واقع است ادامه داد: در بهره برداری از فاز اول این مجموعه ورزشی رشته های والیبال ، بسکتبال ، فوتسال و بدنسازی کاربرد دارد و در آینده فضاهای ورزشی ، استخر زمین چمن توسعه خواهد یافت.

نایب رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی کارگران ابرکوه اضافه کرد: تعلیم و آموزش در یک یا چند رشته ورزشی و تشکیل کلاس های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی، تقویت قوای جسمی و فکری کارگران، تربیت و آماده کردن ورزشکاران برای شرکت در مسابقات، ترویج و توسعه ورزش در کارگاه ها و کارخانجات، برگزاری مراسم و جشنواره های فرهنگی ورزشی و هنری به مناسبت های مختلف از اهداف راه اندازی این مجموعه است.

این مسئول ادامه داد: مجموعه ورزشی شماره یک نیز واقع در بلوار کشاورز، روبروی اداره تامین اجتماعی هم اکنون با مهمانسرای شهدای کارگر و ارائه خدمات به میهمانان در شبانه روز آماده پذیرش می باشد.

زارع خاطرنشان کرد: دراین مجموعه با همکاری اداره ورزش و جوانان دوره های ورزشی در رشته های مختلف از جمله ژیمناستیک، ووشو، ایروبیک و تنیس برای جامعه کارگری و کارفرمایی و دیگر اقشار جامعه برگزارمی شود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد