Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی؛

500 دانش آموز دختر ابرکوهی به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند


در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی از هفته آینده تعداد 500 دانش آموز دختر ابرکوهی به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز همایش فرهنگی بصیرتی، توجیهی و ساماندهی دانش آموزان در سالن شهید رجایی شهرستان با حضور مسلم روحی پناه رئیس آموزش و پرورش و فرمانده حوزه شهید فهمیده برگزار شد.


روحی پناه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: سفر زیارتی سیاحتی شما عزیزان سفر مقدسی است چرا که به مناطق و سرزمین های مقدس سفر می کنید.
وی وقایع خاص اتفاق افتاده، ریخته شدن خون هزاران شهید و جانباز و دعا، مناجات، توبه و نماز شب هایی که رزمندگان در آن مناطق می خواندند را علت مقدس بودن آن سرزمین ها بیان کرد.


در حاشیه همایش فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه عنوان کرد: در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی تعداد 500 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان ابرکوه به مناطق جنگی خوزستان اعزام می شوند.
وی افزود: دانش آموزان در قالب 12 دستگاه اتوبوس در دو نوبت مختلف به سرزمین های نور اعزام می شوند. تعداد بیش از 300 نفر دانش آموزان هفته آینده در قالب 8 دستگاه اتوبوس و گروه دوم نیمه های آذر ماه در قالب 4 دستگاه اتوبوس راهی مناطق جنوب هستند.
این مقام مسئول گفت: هدف از اردوی 4 روزه ی راهیان نور دانش آموزی آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک و سیره ی زندگی شهیدان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس است.
وی در پایان تصریح کرد: اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان پسر نیز بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد