Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص):

59 هزار نفر در ابرکوه از مزایای طرح تحول سلامت بهره مند شدند


رئیس بیمارستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت تا کنون ۱۶هزار نفر دربیمارستان و ۴۳ هزار نفر در اورژانس بستری شده و از مزایای اجرای این طرح بهره مند شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد علی شیخی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) اظهار کرد:  از آغاز  اجرای طرح تحول سلامت تا کنون تعداد ۱۶هزار نفر در بیمارستان و ۴۳ هزار نفر در اورژانس بستری شده و از مزایای اجرای این طرح بهره مند شدند.

شیخی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در این سه سال در مجموع ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تخفیف یارانه سلامت پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط ماهانه بیش از  یکهزار و ۶۰۰ نفر به بیمارستان شهرستان ابرکوه مراجعه و از خدمات درمانی و اورژانس برخوردار شده اند.

رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه همچنین از اجرای امداد هوایی در قالب طرح تحول سلامت خبرداد و افزود: دراجرای این طرح تعدادی بیمار قلبی و ترومایی(تصادفات) ابرکوهی برای نخستین بار، جهت درمان بوسیله بالگرد از شهرستان به مرکز استان یزد انتقال یافتند.

شیخی خاطر نشان کرد: هم اکنون 7 پزشک عمومی و۱۱ متخصص از جمله جراحی عمومی، داخلی(۲نفر) ، بیهوشی (۲نفر)، قلب‌ و عروق ، زنان و زایمان(۲نفر)، اطفال، رادیولوژی، چشم، گوش، حلق و بینی و خدمات پاراکلینیک شنوایی سنجی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی، تغذیه در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به بیماران خدمات ارائه می کنند.

ایرنا

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد