Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات ابرکوه:

60 برنامه متنوع به مناسبت عید غدیر در ابرکوه اجرا می شود


رییس تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیرخم بیش از 60 برنامه مذهبی، فرهنگی، ورزشی و هنری در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، به مناسبت دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیرخم اظهارکرد: جشن ویژه عید غدیر درمحلات، مساجد و تکیه های شهرستان ابرکوه در این دهه برگزار می شود.

وی اعزام مبلغ به روستاها، برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی 30 ایستگاه صلواتی، پخت بیش از 10تن آش نذری، برگزاری گفتمان های دینی، نشست مداحان با امام جمعه ابرکوه، برگزاری کارگاه هفتگی آموزش و تفسیر نهج البلاغه، برگزاری مراسم دعای در سطح شهرستان از جمله برنامه های دهه ولایت است.

نماینده بنیاد بین المللی غدیر در ابرکوه افزود: بازخوانی واقعه غدیر با همکاری ادارات و تعزیه خوانان هیات های مذهبی در گلزار شهدا ساعت 17 عصر روز 25 شهریور بخشی دیگر از برنامه هاست.

بر اساس گزارش ذاکر نیوز، این مسوول ادامه داد: ولایت مهمترین پیام غدیر به جهان اسلام است و امروز این پیام مایه عزت اسلام و رستگاری، سعادت، ارج نهادن به کرامت انسانی و بندگی خداست.

دشت آبادی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت و غدیر عامل وحدت مسلمانان است، بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه ولایت تاکید کرد.
 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد