Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس آموزش و پرورش خاتم:

70 درصد مدارس خاتم بیش از 30 سال قدمت دارند


رئیس آموزش و پرورش خاتم گفت: 70 درصد از مدارس شهرستان بیش از 30 سال قدمت داشته و نیاز مبرم به مقاوم سازی و بازسازی دارند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش خاتم روز با اشاره به اهمیت اقدامات ارزشمند خیران گفت: این مدارس در روستاهای اسلام آباد چاه منج، چاه ابوالفضل و چالمه در بخش مرکزی شهرستان خاتم به بهره برداری رسید.

حبیب الله کاظمی نسب افزود: مدرسه خیری دو کلاسه اسلام آباد چاه منج در مساحتی به طول 75 متر و با اعتبار افزون بر 400 میلیون ریال و مدرسه خیری یک کلاسه چاه ابوالفضل نیز با اعتبار 200 میلیون ریال و در مساحت 35 متر زیربنا ساخته شده است.

وی یادآور شد: مدرسه یک کلاسه عشایری روستای چالمه هم با اعتبار 200 میلیون ریال و در مساحتی افزون بر 35 متر برای استفاده دانش آموزان این منطقه گشایش یافت.

وی تصریح کرد: این سه مدرسه توسط خیران طباطبایی، آریایی و ابری ساخته شده که امیدواریم موجب توسعه بخش آموزش و بهره وری هر چه بهتر دوستداران تحصیل در این مناطق باشد.

** 70 درصد مدارس شهرستان خاتم بیش از 30 سال قدمت دارند

کاظمی نسب گفت:70 درصد از مدارس شهرستان بیش از 30 سال قدمت داشته و نیاز مبرم به مقاوم سازی و بازسازی دارند، همچنین سیستم های گرمایشی در برخی از مدارس شهر هرات فرسوده است و نیاز به جایگزینی دارد.

وی اظهار کرد: در این شهرستان 52 واحد آموزشی وجود دارد که از این تعداد 12 واحد آن عشایری است که به جز یکی از مدارس عشایری مابقی از امکانات لازم و استاندارد برخوردار هستند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد