Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

80 درصد فضاهای مجازی دروغ است/ مجلسیان پیگیر حل مشکلات معیشتی باشند نه آزادی آشوبگران


امام جمعه بخش بهمن گفت: نمایندگان مجلس پیگیری مشکلات معیشتی باشند نه پیگیر آزادی آشوبگران، زیرا طرح مسائلی که باعث نگرانی مردم می شود سودی ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان اجلاس بین المللی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: دشمنان در جنگ سخت با ملت های مسلمان شکست خوردند و امروز مردم مظلوم فلسطین با دست خالی و بدون سلاح در مقابل آمریکا که مجهز به پیشرفته ترین سلاح ها است، ایستاده اند.

لزوم بر ملا کردن دروغ های آمریکا در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم
حجت الاسلام علیزاده افزود: بنابراین ملت های مسلمان امروز با بصیرت و پیروی از ولایت، می توانند در جنگ نرم جنگی که به ‏وسيله ابزارهاى فرهنگى، نفوذ، دروغ، شايعه‏پراكنى با ابزارهاى پيشرفته‏ انجام می شود، دشمنان را شکست دهند.

وی بیان کرد: ملت های مسلمان باید با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستند و ماهیت کشورهایی چون آمریکا که مدعی مدافع حقوق بشر هستند ولی با فریب و نیرنگ خلاف آن عمل می کنند و با توهین دیگر به ملت ها آنها را چاه کثافت می خوانند، برملا کنند.

علیزاده خاطر نشان کرد: همچنین به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری برای اینکه جنایات صهیونیست تحت حمایت امریکا فراموش نشود و با آتش بازی آنها در دنیا، روپوشانی نشود، باید مسئله فلسطین که از مسائل مهم وحدت در جهان اسلام است، فراموش نکنیم.

آمریکا بیشتر از ایران نیازمند سود برجام است
وی با اشاره به موافقت ترامپ جهت تمدید مجدد تعلیق تحریم ها و اضافه کردن 14 شخصیت و نهاد ایرانی به لیست سیاه تحریم ها، گفت: اعتماد به آمریکا خسارت محض است و به جای وقت گذاشتن برای ارتباط با آنها، مسئولین باید روی توان داخلی، نیروهای مردمی و خدمت به آنها سرمایه گذاری کنند، که در هیج کجای دنیا چنین مردمی ندارد.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: چرا که آمریکا نمی تواند به راحتی از برجام خارج شود زیرا اولاً یک معاهده بین المللی است دوماً برجام برای آنها سود دارد تا برای جمهوری اسلامی، سوماً می دانند در صورت خروج از برجام ایران به راحتی از آن خارج می شود.  

مردم از مسئولان تلاش صادقانه می خواهند
علیزاده بر پیگیری مشکلات اقتصادی مردم که از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان است، تأکید کرد و گفت: دامن زدن به بعضی از امور در کشور نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را بدتر می کند. مردم از مسئولین کار و تلاش صادقانه و بهبود معیشت را می خواهند.

وی تأکید کرد: طرح مسائلی که باعث نگرانی مردم می شود سودی ندارد. نمایندگان مجلس پیگیری مشکلات معیشتی باشند نه پیگیر آزادی بعضی از آشوبگران. مسئول یا نماینده ای که به کشاورزان مظلوم قول پیگیری و آسفالت جاده ها را می دهد، وعده اش را عملی کند نه اینکه دنبال مسائل حاشیه ای باشد.

80 درصد فضاهای مجازی دروغ است
علیزاده اذعان کرد: یکی از تدابیر و برنامه های حساب شده دشمن دروغ پردازی و شایعه پراکنی برای تغییر افکار عمومی است، که متاسفانه بعضی ها با پخش آن، به ویژه در فضاهای مجازی که بیش از 80 درصد آنها دروغ است، خواسته آنان را برآورده می کنند. البته که رهبر معظم انقلاب از مشکلات مردم مطلع هستند و تذکر جدی هم می دهند.

تسلیت به خانواده جانباخته کشتی سانچی از محله اردی مهردشت
خطیب جمعه بخش بهمن در پایان ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان کشتی سانچی و یکی از این عزیزان که اصالتاً اهل محله اردی شهر مهردشت بود، گفت: بدون شک باید عوامل برخود سانچی با کشتی چینی هر چه سریعتر مشخص شود و این فقط خواست خانواده آنها نیست بلکه خواست ملت است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد