Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد عنوان کرد:

«تضعیف حجاب» مهمترین راهکار دشمن برای ضربه زدن به دین اسلام


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: دشمنان دانسته اند که مهمترین راهکار ضربه زدن به اسلام تضعیف حجاب است.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته حجاب و عفاف؛ نشست حجاب و عفاف با حضور تعداد 43 نفر از دانش آموزان عضو کانون شهید چمران انجام شد.

سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد ابرکوه در این جلسه، در مورد اهمیت حجاب و عفاف و لزوم توجه آن توسط دختران گفت: دشمنان دین اسلام، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته اند و از سال های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن ها قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد ابرکوه بیان کرد: در تقویم ملی ما روز 21 تیر به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است تا به صورت رسمی در یک روز بیش از ایام دیگر سال به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: علت نام‌گذاری این روز را می‌توان به سال های اختناق رضاخانی نسبت داد آنجا که در سال 1314 و در چنین روزی مسجد گوهرشاد مورد حمله قزاق ها قرار گرفت و مردمی که در این مسجد علیه کشف حجاب رضاخانی تحصن کرده بودند مورد حمله قرار گرفتند.

حسینی در پایان بر لزوم توجه دانش آموزان دختر عضو کمیته امداد به اصل حجاب برتر که همان چادر است تاکید کرد و گفت: هیچ گاه و در هیچ شرایطی چادر را که نماد حجاب برتر است زمین نگذارید.

گفتنی است در ادامه این مراسم، از بانوان برنده در مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام خمینی(ره) با اهداء کارت هدیه تجلیل شد.
 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد