Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه:

«حرفه آرایشگری» اگر در جای خود عمل کند عفت و پاکدامنی را ترویج می دهد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه گفت: حرفه آرایشگری یک حرفه مقدسی است و اگر این حرفه در جایگاه مناسب خود عمل کند می تواند باعث تولید عفت و پاکدامنی در جامعه شود.

به گزارش سرو ابرکوه، 20 نفر از بانوان آرایشگر شهرستان ابرکوه در اتاق اصناف این شهرستان در جلسه ای با حضور حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با مسائل شرعی صنف خود آشنا شدند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین تقدسی به طرح و بحث برخی از احکام آرایشگری زنانه مانند کاشت مو، مژه، ناخن و... پرداخت و موارد شرعی آن را متذکر شد و افزود: حرفه آرایشگری یک حرفه مقدسی است و اگر این حرفه در جایگاه مناسب خود عمل کند می تواند باعث تولید عفت در جامعه شده و پاکدامنی را ترویج دهد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی از آرایشگاه ها وقتی مشتریان مشکلات خود بیان می کنند به رمال و فالگیر معرفی می شوند؛ که باید آرایشگران به این مسئله توجه ویژه داشته باشند، چرا که این قضیه باعث ترویج خرافه پرستی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در برخی از آرایشگاه های زنانه به بهانه لاغرکردن افراد، مواد مخدر به خصوص شیشه توزیع می شود گفت: این مسائل یکی از معضلات مهم در این صنف است و بانوان آرایشگر باید مراقبت ویژه داشته باشند.

تقدسی با تاکید بر اینکه انسان باید سعی کند لقمه پاکیزه و حلالی را طلب کند گفت: این صنف همچون سایر اصناف در معرض کسب لقمه حلال و حرام است و باید در دریافت های خود دقت لازم را داشته باشد.

در ادامه این مراسم، پرسش و پاسخ صورت گرفت و بانوان آرایشگر ابرکوهی سئوالات شرعی خود را از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه جویا شدند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد