Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

آب پاکی رهبر انقلاب روی دستان سیاه عوامل اجرایی سیا/ مسجد بیرون منزلگاه امام رضا(ع) است نه قدمگاه/ عصر 17 آبان باید مغازه های ابرکوه بسته شود


امام جمعه ابرکوه گفت: رهبر انقلاب ضمن تشریح اصول ثابت و قانونی سیاست خارجی؛ آب پاکی را روی دست های سیاه عوامل اجرائی سیا ریختند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن تشکر از حضور پر شور مردم شهرستان بویژه دانش آموزان و دانشجویان در مراسم پرخروش و کوبنده سیزده آبان، اظهار کرد: جوانان این میراث داران شهدا با قدرت و صلابت نشان دادند که مدافع سرسخت انقلاب بوده و در تقابل با اردوگاه استکبار به سردمداری آمریکای جهانخوار و جنایتکار، با قدرت و صلابت معنوی ایستاده و پیروی از مواضع و فرامین امام گونه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده اند و اعلام داشتند: که آمریکا همچنان دشمن است.


آب پاکی رهبر انقلاب روی دستان سیاه عوامل اجرایی سیا/ ایران همچنان سدی محکم در برابر یکه تازان
حسینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر امور خارجه و سفرای ایران، که سیاست ایران با آمریکا در منطقه 180 درجه فرق دارد؛ عنوان کرد: رهبر انقلاب ضمن تشریح اصول ثابت و قانونی سیاست خارجی؛ آب پاکی را روی دستهای سیاه عوامل اجرائی سیا ریختند.


وی افزود: تغییر سیاست های خارجی ایران خوش خیالانه است و ایران همچون سدی مستحکم و صخره ای استوار مانع از یکه تازیهای قدرت های سلطه گر بویژه آمریکا است. چرا که آمریکا بخش عمده مشکلات در منطقه است، نه بخشی از راه حل  مشکلات.

به حکم عقل، شرع و عرف باید با آمریکا مقابله کرد
خطیب جمعه تاکید کرد: ما باید به توصیه حضرت امام(ره) آمریکا را زیر پا بگذاریم. هیچکس به آمریکا خوشبین نیست جز کسانی که مصرف کننده دلارهای آمریکا در ایران برای خرابکاری هستند. راهبرد آمریکا در منطقه و ایران نفوذ، ایجاد اختلاف، تشدید  در گیری و گسترش نا امنی است. پس به حکم عقل و شرع و عرف باید با آمریکا مقابله کرد.


هشدار آمریکا برای متوقف کردن جنگ یمن
حسینی همچنین با توجه به هشدار آمریکا به بن سلمان ولیعهد عربستان برای متوقف کردن جنگ یمن، تصریح کرد: این هشدار  نشان می دهد که مقاومت مظلومانه مردم محروم یمن هم به لطف خدا جواب داده و از این پس به اقتدار معنوی آنان خواهد افزود.


مسجد بیرون منزلگاه امام رضا(ع) است نه قدمگاه/عصر 17 آبان باید مغازه های ابرکوه بسته شود
وی در آستانه سالروز ورود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به ابرکوه و گرامیداشت روز ابرکوه، بیان کرد: بنا بر روایات امام رضا (ع) دو روز  به نقلی دیگر چهار روز، در محلی که بعداً بنام «مسجد بیرون» نامیده شد، منزل کردند. لذا بارها عرض کرده ام که مسجد بیرون منزلگاه امام رضا(ع) است نه قدمگاه.


امام جمعه ابرکوه گفت: به همین مناسبت 17 آبان به نام روز ابرکوه نامگذاری شده است و در همین راستا برای برگزاری مراسم گرامیداشت این مناسبت، مغازه های طول مسیر تا منزلگاه امام رضا(ع) باید عصر یکشنبه بسته باشد.


ضرورت پیگیری مسئولین جهت شتاب بیشتر رشد علمی کشور
حجت الاسلام حسینی با نزدیک شدن به روز جهانی علم در خدمت صلح، خاطرنشان کرد: یکی از میراث های تلخ حکومت های دست نشانده شاهنشاهی، عقب ماندگی و فقر علمی و تحقیقاتی بود.


وی اذعان کرد: به لطف خدا، جوانان دانش پژوه و مبتکر با تولید علم و فن آوری موفق شده اند؛ ایران را به رتبه شانزدهم علمی جهان برسانند. اما به فرموده رهبر انقلاب، امروز شتاب رشد علمی کم شده و به توصیه ایشان، مسئولان وزارتخانه ها باید احساس وظیفه کرده و کاری کنند که رشد علمی در کشور فروکش نکند و این حرکت ارزشی از پویایی نیفتد.


حسینی در پایان متذکر شد: ضرورت پیگیری مسئولین کلیدی در این عرصه از این جهت است که، پیشرفت و شتاب حرکت علمی و فن آوری کشور؛ از اساسی ترین اولویت کشور بوده و باید در این راه محیط های علمی کشور را از حاشیه سازی ها به دور نگه داشت.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 4.5 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد