Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در المپیاد ورزشی دارالعباده در بخش مردان،

ابرکوه، میزبان تیم های "اسکیت آقایان" خواهد بود


ابوالفضل قاسمی گفت: امروز، ابرکوه شاهد حضور تیم های بدمینتون المپیاد ورزشی دارالعباده در بخش بانوان از کلیه استان در قالب 6 تیم است و هفته آینده نیز میزبان تیم های اسکیت مردان می باشد.

ابوالفضل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه گفت: از 10 مهر لغایت 2 آبان، دومین المپیاد ورزشی دارالعباده در کلیه شهرستان های استان یزد برگزار می گردد.

.

قاسمی.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه بیان داشت: این المپیاد که برای آقایان دومین و برای بانوان برای اولین بار انجام می گردد به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

قاسمی تصریح کرد: بخش آقایان در 13 رشته والیبال، بدمینتون، دومیدانی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، کاراته، هندبال، شنا، اسکیت، تکواندو، کشتی، بسکتبال، پهلوانی زورخانه ای و در بخش بانوان، 8 رشته والیبال، بدمینتون، دومیدانی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، کاراته، هندبال و شنا می باشد.

وی اعلام کرد: ابرکوه در بخش بانوان به جز ژیمناستیک و کاراته  بقیه تیم ها را اعزام نموده است.

قاسمی افزود: تمامی این مسابقات نیز در شهرستان ها در حال برگزاری است و هر شهرستان میزبان یک مسابقه است و امروز ابرکوه شاهد حضور تیم های  بدمینتون در بخش بانوان از کلیه استان در قالب 6 تیم است و هفته آینده نیز میزبان تیم های اسکیت مردان می باشد که لازم به یادآوری است، کلیه کادر اجرایی این مسابقات از استان یزد می باشد.

.

پوستر- المپیاد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته قبل، تعدادی از این مسابقات برگزار گردید ابرکوه توانست به مقام های زیر نائل شود:

1- مقام نائب قهرمانی هندبال

2- مقام سومی تنیس روی میز

3- مقام چهارمی شنا

قاسمی در پایان گفت: امروز نیز تیم دو میدانی جهت انجام مسابقه به یزد اعزام گردید.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که چرا در سال گذشته ابرکوه میزبان این مسابقات نبوده است گفت: سال گذشته به دلیل نبودن خوابگاه مناسب برای اعضاء تیم ها و فراهم نبودن تسهیلات این المپیاد در ابرکوه برگزار نشده ولی بحمدالله امسال تسهیلات لازم فراهم شده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد