Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

اتحاد و یکپارچگی ملت ایران، نقشه های پلید دشمنان را نقش بر آب کرد


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت : اتحاد و یکپارچگی ملت ایران، نقشه های پلید دشمنان را نقش بر آب کرد و مردم ما همچنان این وحدت را حفظ خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین توحیدی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن، ایمان و عمل صالح را دو اصل لازمه کمال انسان دانست و اظهار کرد : جامعه ای که ایمان و عمل صالح در آن نباشد، یک جامعه خسران زده و بدبخت است و به طور قطع به کمال نخواهد نرسید.

حجت الاسلام توحیدی تصریح کرد : انسان اگر بخواهد در دنیا رشد کرده و به درجات والای کمال برسد باید ایمان و عمل صالح را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهد.‌

توحیدی در ادامه به لزوم وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت : آمریکا بیشترین فشار را بر جامعه ما اعمال کرده است، اما ما باید برای عزت انسان، نظام و کشورمان مقاومت کنیم.

وی افزود : وحدت و یکپارچگی ملت ایران برای دشمنان و استکبار به ویژه آمریکا و هم پیمانانش درد آور است، چرا که می دانند این اتحاد و همبستگی مردم است که آنها را خوار و تمام توطئه هایشان را نقش برآب کرده است.

امام جمعه موقت بخش بهمن، تأکید کرد : دشمنان ما، سال ها است برای عملی کردن نقشه های پلیدشان جهت بدنام کردن این انقلاب و نظام، سعی دارند در این وحدت رخنه کنند.

توحیدی در پایان، از حضور پرشور و با اهمیت مردم این بخش در مراسمات مختلف به ویژه نماز جمعه و دعای ندبه و همچنین از حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد