Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه مطرح کرد

اجرای طرح سرمایه گذاری 14 سرو در ابرکوه با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان


شهردار ابرکوه گفت : با مشارکت سرمایه گذاران در طرح سرمایه گذاری ۱۴ سرو، جهت توسعه و آبادانی، شاهد تحویلی دیگر در اقتصاد شهری و اجرای طرح های کلان خواهیم بود.

سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه اظهار کرد : فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های اداری مالی، فرهنگی، طرح‌های سرمایه‌گذاری، عمران و شهرسازی، خدمات شهری، فضای سبز و ... انجام داده است.

فعالیت در حوزه شهرداری در شرایط اقتصادی کنونی، مجاهدتی مضاعف است
رسولی، با اشاره به مشکلات اجرایی و مالی به ویژه در حال حاضر که اوضاع اقتصادی نامساعدی بر کشور حاکم است، فعالیت در این حوزه مجاهدتی مضاعف می طلبد، گفت : 52 میلیارد و 738 میلیون ریال مجموع درآمد شهرداری در شش ماه دوم سال گذشته بود و در همین زمان هزینه‌های عمرانی 22 میلیارد و 200 میلیون ریال و هزینه‌های جاری 15 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

وی، به بهره‌گیری از پتانسیل نخبگان، فرهیختگان و مشاهیر شهرستان، جهت معرفی ابرکوه در سطح کلان کشوری و جهانی که از اهداف شهرداری است اشاره کرد و گفت : در همین راستا برنامه های فرهنگی مختلفی همچون اولین سمینار معرفی ابرکوه، راه‌اندازی وب‌سایت رسمی ابرکوه با محوریت گردشگری و سرمایه‌گذاری، نشست با مشاهیر و نخبگان انجمن منجا و... جهت رونق و گسترش صنعت گردشگری ابرکوه که یکی از 14 شهر نمونه گردشگری است، برگزار شد.

طرح سرمایه گذاری با عنوان ۱۴ سرو
شهردار ابرکوه خاطر نشان کرد : طرح سرمایه گذاری با عنوان ۱۴ سرو که یکی دیگر از طرح های توسعه و آبادانی شهرستان است، شامل چهارده پروژه کلان با مبلغی بالغ بر سی میلیارد تومان مراحل نهایی را می گذراند.

وی ابراز امیدواری کرد، که با مشارکت سرمایه گذاران علاقه مند شاهد تحویلی دیگر در اقتصاد شهری و طرح های کلان خواهیم بود.

رسولی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری شهردار تهران، افزود : از آنجا که پیشرفت فرهنگی، پایه‌های بنیادین پیشرفت همه‌جانبه است، تجلیل از چهره های شاخص فرهنگی، مقام آوران استانی و کشوری در حوزه های مختلف، توزیع 2 هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان، همکاری در برگزاری محفل قرآنی با حضور نابغه قرآنی، انتصاب مشاور امور بانوان و ... از جمله فعالیت های شهرداری در این زمینه است.

اجرای طرح عملیاتی ممیزی و تهیه بانک اطلاعاتی املاک و معابر در ابرکوه
وی، اجرای طرح عملیاتی ممیزی و تهیه بانک اطلاعاتی املاک و معابر، ایجاد آرشیو الکترونیک، تجهیز بوستان‌های عمومی و تفرجگاه گنبد عالی به دوربین‌های مداربسته و همچنین دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک در سطح شهر، نصب تلویزیون شهری، نصب تجهیزات ترافیکی در نقاط مختلف و اصلاح 15 عدد سه‌راهی حادثه‌خیز، اجرای اولین آب‌نمای هارمونیک در میدان امام حسین (ع) را از جمله اقدامات شهرداری در مدت زمات مدیریت خود عنوان کرد.

خدمات شهری و عمرانی شهرداری ابرکوه
این مقام مسئول اذعان کرد : اصلاح هندسی باند کندرو و میدان شهیدان آدمی (اهتزاز پرچم ایران در این میدان) و پارکینگ حاشیه آن، احداث میدان شورا، احداث پارک موتوری جدید، بهسازی و زیبا سازی محور گردشگری گنبد عالی و سرو کهن و همچنین ورودی کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء، از دیگر فعالیت های انجام شده است.

رسولی، در بخش خدمات شهری به اقداماتی از جمله نصب شیر هیدرانت اختصاصی جهت اطفا حریق، نصب تابلوهای معرفی معابر مزین به تمثال شهدا، راه‌اندازی مجموعه روز بازار، رنگ‌آمیزی لبه ها و نورپردازی برخی میادین، احداث بوستان‌ها و آماده‌سازی فضای سبز با رعایت مصرف بهینه آب، اشاره کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد