Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه خبر داد

اجرای طرح سفیر سلامت و تست غربال‌گری در ابرکوه


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: طرح سفیر سلامت و تست غربال‌گری قند و فشار خون در دانشکده پیراپزشکی شهرستان ابرکوه اجرا شد.

به گزارش سرو ابرکوه، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، با مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشکده پیراپزشکی شهرستان ابرکوه، طرح سلامت و تست غربال‌گری قندخون و فشار خون و اجرای طرح جذب سفیران سلامت برگزار شد.

وی ادامه داد: در هفته سلامت این جمعیت با همکاری دانشگاه و مرکز بهداشت و مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر، ایستگاه طرح سلامت برپا شد که با استقبال بی‌نظیر و پرشور کارکنان و دانشجویان روبرو شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه افزود: در این طرح از دانشجویان اندازه‌گیری فشار خون و تست قند خون گرفته و به کسانی که دارای نتیجه خط قرمز بودند برای درمان و پیگیری بیشتر، مشاوره داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر یک از دانشجویان می‌توانند یک سفیر سلامت باشند گفت: همچنین در این طرح فراخوان جذب دانشجویان با عنوان سفیر سلامت دانشجویی انجام شد که با استقبال پرشور دانشجویان همراه بود.

وی عنوان کرد: اعضای کانون دانشجویی دانشکده پیراپزشکی در این ایستگاه اقدام به ارائه خدمات سلامتی از جمله گرفتن تست فشار خون و قندخون همچنین توزیع بروشورهای بهداشتی به عموم دانشجویان کردند.

اکرمی بیان داشت: کانون دانشجویی هلال احمر در راستای تحقق اهداف عالیه این جمعیت از جمله تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری صلح و دوستی و همچنین حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها و آمادگی و توانمندی برای عملیات‌امداد و نجات تلاش می‌کنند.

فارس

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد