Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در افتتاحيه اردوي نداي بهشت مطرح شد

اردوی ندای بهشت ادای تکلیف طلاب ابرکوهی به جوانان شهرستان است


مدیر گروه ندای بهشت، برگزاری این اردوها را که با استقبال جوانان و نوجوانان روبرو شده است، ادای تکلیف جمعی از طلاب ابرکوهی مقیم قم به این اقشار ذکر کرد.

به گزارش سروابرکوه به نقل ازمهر، حجت الاسلام حسین فلاح زاده در مراسم آغاز به کار سومین دوره اردوی آموزشی تفریحی ندای بهشت در اردوگاه آموزشی فرهنگی مهرجویان بهزیستی نیرتفت و در جمع مسئولان استانی و شهرستان ابرکوه اظهار داشت: اردوها آثاري دارد که کلاس های آموزشی دیگر ندارد و همین مسئله، فکر انجام یک کار فرهنگی در شهرستان، توسط جمعی از طلاب ابرکوهی مقیم قم را که در خود نسبت به نسل جوان شهرستان احساس وظیفه می کردند، ایجاد کرد.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره گذشته این اردوها در منطقه دشت مرغاب فارس و اردوگاه شهید صدوقی یزد افزود: از سال گذشته و با همکاری بهزیستی شهرستان ابرکوه، برخی مطالب مرتبط با سلامت اجتماعی، آسیب ها و مسئله اعتیاد در دستور کار کلاسها قرار گرفت که امسال پررنگ تر دیده شده است.

فلاح زاده گفت: اردوهای ما اردوهای آموزشی تفریحی است و آموزش در اولویت اول قرار دارد و آموزش نیز به صورت مستقیم به صورت های کلاسی و کارگاهی و نشست آزاد و آموزش غیرمستقیم نیز با بسته های فرهنگی، برگزاری برنامه هایی با عنوان شبی با شهدا، بحث های مهدویت، آشنایی با فرقه ها و ... صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای تشکیل این اردوها بنا را بر این گذاشتیم که مطالبی را در اردو بیان کنیم که در عین نیاز در آموزش و پرورش و دانشگاه ها تدریس نمی شود.

فلاح زاده یادآور شد: وقت ما کم و عطش دوستان برای آموزش زیاد است و به همین دلیل از وقت، بیشترین بهره برداری را به عمل می آوریم و حتی در برنامه های تفریحی چون کوهنوردی نیز بحث طب سنتی و آشنایی با گیاهان دارویی و مدیریت زمان را به برنامه اضافه می کنیم.

وی ادامه داد: در قسمت تفریح اردو نیز بازیها و سرگرمی های اسلامی مدنظر است.

وی در مورد برنامه های بعد از اردو گفت: بعد از اختتامیه نیز بچه ها به حال خود رها نمی شوند و گروه ها با سرگروه های خود جلسه دارند و در اردوهای دیگر در بیرون از شهرستان شرکت می کنند و در اردوهای دیگر ندای بهشت در سال آینده نیز حضور دارند و با این کار برای فعالیت های فرهنگی در شهرستان نیرو سازی می کنیم که تاکنون به آن کمتر توجه شده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد