Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف تربیت نیروهای کارآمد صورت گرفت؛

اردوی ندای بهشت با حضور یکصد دانش آموز ابرکوهی + تصویر


مسئول اردوی ندای بهشت گفت: اردوی ندای بهشت با حضور یکصد دانش آموز ابرکوهی و اجرای برنامه های آموزشی مستقیم و غیر مستقیم برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، اردوی ندای بهشت 94 در جمع صمیمانه و جوان دانش آموزی در اردوگاه شهید فهمیده بنادک سادات مهریز به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار شد.


سیدمهدی مهاجری مسئول این اردو در خصوص سرفصل های مهمی که در این اردو با حضور دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: مهمترین سرفصل هایی که به صورت مستقیم تدریس شد عبارتند از: ولایت امام زمان(عج)، راهنما شناسی، خودشناسی، تنها مسیر بندگی ولایت، تاریخ معصومین(ع)، دوست و دوست یابی، وهابیت و داعش، دشمن شناسی و مباحث رسانه ای می باشد.


وی افزود: آموزش های غیر مستقیم این اردو نیز شامل ارائه سبک زندگی اسلامی، پخش بسته های فرهنگی، شبی با شهدا با محوریت مقاومت در منطقه، اجرای بازی های سنتی و فکری، بخش فیلمنامه نویسی و انجام ورزش های گروهی بود که با استقبال دانش آموزان انجام شد.


مهاجری در ادامه به عناوین کارگروه هایی که ماه ها جهت تدارک این برنامه تشکیل شده بودند اشاره کرد و بیان داشت: از جمله کارگروهایی که در برنامه ریزی این اردو فعالیت داشتند می توان کارگروه آموزشی، فرهنگی، طرح و برنامه، تدارکات،  نشاط و سرگرمی اشاره کرد.


وی در پایان افزود: امسال اردوی ندای بهشت پذیرای مسئولین استان و شهرستان از جمله حجت الاسلام نجیمی نماینده بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) یزد، امام جمعه ابرکوه و مهردشت و آخوندی بخشدار مرکزی، بود.


گفتنی است این اردو از سال 89 تا کنون با استقبال دانش آموزان و خانواده های این عزیزان توسط طلاب شهرستان با هدف کادرسازی انقلاب اسلامی برگزار می شود.


انتهای پیام/ ش ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 3.5 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد