Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


ارسال 4 اثر از کارگردان ابرکوهی به جشنواره فیلم رضوی یزد


کارگردان ابرکوهی از ارسال 4 اثر خود به دبیرخانه جشنواره رضوی استان یزد خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، بنا به گفته علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، تاکنون 618 اثر از 30 استان کشور به دبیرخانه جشنواره رضوی یزد ارسال شده است که سی صدو شصت و پنج  اثر ازمجموع آثار مربوط به بخش داستانی و  دویست و پنجاه و سه اثر در بخش مستند تولید شده است.

از پنجاه و هفت اثر ارسالی فیلمسازان یزدی به این جشنواره، چهل و یک اثر متعلق به مرکز استان و مابقی از شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، مهریز و میبد است.

چهار اثر از این آثار متعلق به مجید آزادگان کارگردان ابرکوهی می باشد که وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یک مستند به نام محیط بانان و سه داستان کوتاه و بلند به این جشنواره ارسال کرده ام.

آزادگان افزود: الهه خوب و ناز به مدت 3 دقیقه، تو را هرگز نمی بخشم به مدت 30 دقیقه و چه کسی قدر آب را می داند به مدت 10 دقیقه از فیلم های داستانی کوتاه ارسالی می باشد.

وی با اشاره به اینکه نویسندگی و کارگرانی و تهیه کنندگی 3 اثر از آثار فوق را خود بر عهده دارد بیان کرد: به جز فیلم کوتاه «چه کسی قدر آب می داند» که به تهیه کنندگی محمدعلی حاتمی زاده می باشد و سال گذشته برگزیده کانون های مساجد کشوری شد؛ تهیه کنندگی و کارگردانی بقیه آثار را خود بر عهده داشته ام.

گفتنی است فیلم کوتاه رویای صادقه، اثر اصغر عباسی کارگردان ابرکوهی سال گذشته به عنوان اثر برگزیده استان به جشنواره راه یافت.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد