Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور فرماندار ابرکوه؛

از خادمان اعتکاف ابرکوهی تجلیل شد/ رسولی: لزوم تقویت اعتکاف با هدف جذب جوانان و نوجوانان


مراسم تجلیل از دست اندرکاران اعتکاف در ابرکوه با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، در مراسمی در سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه؛ از خادمین اعتکاف تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مجید جعفرپور بر لزوم استفاده از ماه های مبارک رمضان، شعبان و رجب تاکید کرد و اظهار داشت: ما بایستی در این ماه های با فضیلت، نهایت سعی و تلاش خود را در امر خودسازی و معرفت افزایی داشته باشیم و اعتکاف هم یک فرصت برای رسیدن به این امرمهم  است.

در ادامه غلامرضا زارع مسئول اجرایی اعتکاف شهرستان نیز گزارشی از روند برگزاری اعتکاف سال جاری را بیان و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه نیز ضمن مهم دانستن ماه های رجب، شعبان و رمضان گفت: فکر تمامی مسئولان شهرستان توسعه متوازن در همه فعالیت ها، به خصوص فعالیت مذهبی است، فعالیت مذهبی ریشه و اساس تمام فعالیت های دیگر است، لذا بایستی در تمام جهت گیری ها اعتدال شکل بگیرد.

رسولی افزود: افرادی که در رأس مسائل فرهنگی قرار دارند، باید از خودگذشتگی و ایثار داشته باشند و اینکه قبول زحمت برگزاری مراسم اعتکاف را می کشید، نشانه بزرگواری شماست. انصافاً شما بدون هیچگونه چشم داشتی  کار می کنید ما هم به سهم خود قول می دهیم که تمامی مسائل و مشکلات مسجد جامع را تا سال آینده مرتفع کنیم.

وی تأکید کرد: باید برای سال آینده برنامه ریزی شود مساجدی که می خواهید مراسم اعتکاف در آن  برگزار کنید از همین الان با همکاری هیأت امنا به فکر بر طرف کردن مشکلات آن باشید، انقلاب ما به خاطر فرهنگ و مذهب شکل گرفت و دشمن در حال حاضر مذهب ما را هدف قرار داده است لذا ما باید هوشیار باشیم و راه های جذب جوانان و نوجوانان را در این گونه محافل تقویت کنیم.
بیان دیدگاه ها و نظرات حاضرین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان از کلیه عوامل اجرایی اعتکاف شهر ابرکوه با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد