Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهرداری ابرکوه خبر داد

آزادسازی اراضی حریم مقبره سیدان ابرکوه


مسئول واحد حقوقی و املاک شهرداری ابرکوه گفت: پروژه آزادسازی اراضی حریم مقبره سیدان ابرکوه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در حال انجام است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، حسن فلاح زاده مسئول واحد حقوقی و املاک شهرداری ابرکوه در خصوص آزادی سازی اراضی واقع در حریم مقبره سیّدان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز در حریم مقبر سیدان و بهسازی محدوده زیر گذر سنه ای جهت دسترسی بافت تاریخی محله نبادان، شهرداری اقدام به تملک مقدار تقریبی 1200 مترمربع اراضی و منازل مسکونی واقع در  حریم و مسیر را نموده است.

وی افزود: پس از تامین حقوق مالکانه اراضی، آزادسازی انجام یافت و شهرداری اهدافی وفق ضوابط نظیر حفظ محدوده تاریخی مقبره سیّدان و منظر شهری و احداث میدان سیّدان جهت تسهیل در رفت و آمد ساکنین و عابرین را فراهم نموده است.

فلاح زاده تصریح کرد: این پروژه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در فروردین ماه سال 1394 شروع گردید.

مسئول واحد حقوقی و املاک شهرداری بیان داشت: این اقدام، کاهش هزینه ها، ارتقاء سطح  بخش عمرانی و تسریع در عملیات اجرا را در پی داشت و همچنین کاهش بخشی از معضلات اولویت دار ترددی شهر و افزایش توان کنترلی و نظارتی در مباحث بافت تاریخی و اجرایی را نیز در برداشته است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد