Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه:

استفاده از «ظرفيت مساجد» ميزان مشارکت اجتماعي در ايجاد امنيت را ارتقاء می دهد


فرمانده انتظامي ابرکوه در ديدار با امام جمعه شهرستان، گفت: با استفاده از ظرفيت مساجد مي توانيم ميزان مشارکت اجتماعي را در ايجاد امنيت ارتقاء دهيم.

به گزارش سرو ابرکوه؛ احمدکمالي فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در ديدار باحجت الاسلام سیدابراهیم حسینی  امام جمعه شهرستان با قدرداني از حمايت هاي هميشگي ائمه جمعه و جماعت از مجموعه انتظامي شهرستان، تاکيد کرد: نقش روحانيون و ائمه جمعه و جماعت در امنيت و دعوت آحاد جامعه به رعايت نظم و قانون، نقشي بسيار ارزنده و موثر است.

وي افزود: در جامعه ما مهم ترين مسأله اي که مورد توجه مي باشد، ايجاد امنيت مطلوب در جامعه است و تمامي گروه هاي اثر گذار مي بايست در اين زمينه اقدام و اهتمام مناسبي داشته باشند و يکي از گروه هاي اثرگذاري که مورد تأييد آحاد افراد جامعه مي باشد روحانيون مي باشند لذا با استفاده از ظرفيت مساجد مي توانيم ميزان مشارکت اجتماعي را در ايجاد امنيت ارتقاء دهيم.

به گزارش پايگاه خبري پليس، در ادامه امام جمعه ابرکوه ضمن تشكر از فرمانده انتظامي شهرستان و مجموعه اين فرماندهي، خدمات صادقانه پليس به شهروندان را قابل تقدير دانست و گفت: بحمدالله مردم و مسئولان از نيروي انتظامي شهرستان در مقابله با جرايم و برقراري امنيت رضايت كامل دارند.

وي در پایان تاکيدکرد: بايدسعي وتلاش وافر نمود که جوانان ونوجوانان به سمت مساجد و تکايا گرايش بيشتري داشته و با درک متقابل و برنامه ريزي متناسب زمينه گرايش هرچه بيشترآن ها به معنويت فراهم گردد و براي اوقات فراغت آنان برنامه ريزي مناسب داشت و بايستي نشاط اجتماعي را در جامعه افزايش داد و از هر اقدامي در اين زمينه کوتاهي نکرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد