Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بخشدار مرکزی ابرکوه خبر داد

آسفالت جاده روستای مدوئیه با اعتبار 650 میلیون ریالی + تصاویر


بخشدار بخش مرکزی ابرکوه گفت: با پیگیری های بخشداری و تأمین قیر توسط اداره راه و شهرسازی استان یزد، عملیات آسفالت جاده مدوئیه با اعتبار 650 میلیون ریالی، کلید خورد.

محمد جواد آقایی بخشدار بخش مرکزی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از آسفالت شدن جاده روستای مدوئیه خبر داد و گفت: با پيگيري هاي مستمر بخشداري مركزي و تأمين قير توسط اداره راه و شهرسازي استان یزد، عمليات زيرسازي از تاريخ 16خرداد آغاز و عمليات آسفالت در ادامه كار كليد خورد.

آقایی تصریح کرد: شهرداري ابركوه به عنوان پيمانكار این پروژه، قير مورد نظر را از اداره راه و شهرسازي تحويل گرفت و عمليات آسفالت را انجام داد.
وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال به این طرح اختصاص یافته است، افزود: کدود 500 میلیون ریال بابت تهیه قیر و 150 میلیون ریال نیز جهت انجام زیرسازی صرف پروژه مذکور شده است که توسط اداره راه و شهرسازی، بخش مشارکت های مردمی و همچنین کمک های دهیاری تأمین شده است.

بخشدار بخش مرکزی ابرکوه تأکید کرد: در آینده چندین پروژه آسفالت شامل راه ارتباطي بين روستاهاي شهراسب به شمس آباد، ده عرب به جلال آباد و كنار گذر هروك به تيزك، روكش آسفالت از مريم آباد تا احمدآباد به طول 9 كيلومتر، صادق آباد تا رحيم آباد به طول3 كيلومتر و آسفالت بين روستاهاي صادق آباد تا فراغه در دستور كار قرار دارد که تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

آقایی در خاتمه از تلاش های صادقيان مديركل محترم راهداري و حمل و نقل استان بابت تخصيص قير مورد نظر و فلاحدخت رئیس  اداره راه و شهرسازی شهرستان بابت اجرايي شدن عمليات آسفالت و شهرداري ابركوه بابت آسفالت مسير روستای مدوئیه و همچنین دهیاری و جمعی از مردم این روستا، قدردانی کرد.

انتهای پیام/م.ف

 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد