Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول کارخانه آسفالت شهرداری ابرکوه؛

آسفالت معابر شهرک ولایت ابرکوه در دست اقدام است


مسئول کارخانه آسفالت شهرداری ابرکوه از اتمام پروژه آسفالت معابر شهرک ولایت این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سروابرکوه، محمدرضا معماریان، کارشناس دفتر فنی و مسئول کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری ابرکوه، با اعلام این خبر افزود: عملیات زیرسازی،اجرای امولسیون، شیب بندی و آسفالت معابر اصلی شهرک ولایت با هدف بهبود وضعیت تردد خودرو‌ها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری با اعتباری بالغ بر بیش از 500 میلیون تومان آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: اجرای این عملیات که 50 درصد پیشرفت فیزیکی در برداشته است حدود 4500 تن آسفالت مورد نیاز است که در دو مرحله انجام خواهد شد که  با توجه به اولویت برنامه ریزی عمرانی شهرداری، در این منطقه به علت وضعیت نامناسب قبلی اجرای عملیات آسفالت منطقه شهرک ولایت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

معماریان افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت شهرک ولایت از جمله اموری است که از زمان احداث این شهرک تاکنون معطل مانده و به جز بخش هایی از خیابان مرکزی غالبا بدون آماده سازی و آسفالت بود و خوشبختانه با عزم جدی شهرداری و شورا هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری همه ساکنان این شهرک و شهروندان عزیز ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات مورد نیاز سایر نیازهای آسفالت سطح شهر نیز مرتفع گردد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد