Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه خبر داد:

اشتغال زایی از 85 درصد درآمدهای غیر شهریه ای دانشگاه آزاد ابرکوه در سال 94


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه گفت: دانشگاه آزاد ابرکوه توانست در سال 94 نیز همانند سال 93 از حد نصاب سازمان مرکزی در سهم درآمد غیر شهریه ای عبور کند.

به گزارش سرو ابرکوه، عباس علوی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان با اعلام این خبر گفت: همه ما قدرشناس سیاست گذاری های هدفمند ریاست عالیه دانشگاه در زمینه کاهش اتکاء واحدها به درآمدهای شهریه ای هستیم و تحقق این هدف در واحد متوسطی همچون ابرکوه توجه به خط مشی های ترسیم شده ایشان بوده است.

رئیس شورای تخصصی برنامه ریزی استان یزد بیان کرد: بیش از 85 درصد درآمدهای غیر شهریه ای در سال 94 از طریق خلق ارزش افزوده و ایجاد اشتغال  برای 15 نفر نیروی مازاد دانشگاه آزاد ابرکوه کسب شده است.

عضو انجمن اقتصاد دانان ایران تصریح کرد: بیش از یک سال از آغاز به کار فاز اول مجموعه توسعه گردشگری ابرکوه (تگا) در بخش جانبی سایت اصلی این دانشگاه می گذرد که تمامی فعالیت های صورت گرفته با مصوبات شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری، هیات امنای استان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد صورت گرفته است.

وی موقعیت ممتاز ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور  و مرکزیت در سه استان توریست خیز یزد، اصفهان و فارس و ظرفیت های صنعت گردشگری در  ایجاد درآمد و اشتغال را دلایل اصلی هدف گذاری واحد برای ایجاد مجموعه تگا برشمرد.

به گزارش آنا، علوی راد در پایان گفت: کار مطالعات اولیه و نقشه های تغییر کاربری یک خوابگاه دانشجویی بدون استفاده واحد در مجموعه تگا به پایان رسیده و مقرر شده در سال 95 انجام عملیات اجرایی احداث هتل توریستی مجموعه آغاز شود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد