Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر اداره کمیته امداد ابرکوه خبر داد

آشنایی یکصد مددجوی کمیته امداد ابرکوه با مبانی احکام اسلامی


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: 100 مددجوی کمیته امداد با مبانی احکام اسلامی از جمله نماز، روزه، طهارت، تقلید و احکام ویژه متاهلین آشنا شدند.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مهمترین واجبات دین مبین اسلام كه از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار می‌باشد، فراگیری احکام دین است كه درک و فهم درست نسبت به مسائل آن و عمل بر طبق آن تضمین كننده سعادت انسان است.

مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: كسی كه اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند باید برنامه‌‌های آن را به طور كامل در همه قلمروهای زندگی خود پیاده کند و رفتار و عملكرد خویش را مطابق با احكام دین تنظیم نماید، انجام چنین تكلیفی می‌‌طلبد فرد مسلمان نسبت به مقدار مورد نیازش از احكام دین كه به آن احتیاج دارد و برایش پیش می‌آید، شناخت پیدا كند تا بتواند آن را در زندگی خود اجراء نماید.

حسینی خاطر نشان کرد: با همین هدف، کارگاه های آموزشی احکام ویژه دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت تابستانه کانون شهید چمران ابرکوه گنجانده شد و تعداد 100 مددجو در این دوره شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه افزود: تعداد 80 دانش آموز پسر و دختر در کارگاه 120 دقیقه ای احکام با مسائل تقلید، طهارت، نماز و روزه به صورت تئوری و عملی آشنا شدند.

حسینی یادآور شد: همچنین تعداد 20 نوعروس با احکام ویژه متاهلین ویژه بانوان آشنا شدند.

وی در پایان افزود: اجرای این طرح با همکاری حوزه های علمیه خواهران و برادران ابرکوه انجام شده است.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد