Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دهه آخر ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اعتکاف دانش آموزی رمضانیه در ابرکوه


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ابرکوه گفت: ششمین اعتکاف دانش آموزی ویژه پسران در دهه آخر ماه مبارک رمضان، پرشورتر از هر سال برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد مهدی پور مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ابرکوه، با بیان اینکه اعتکاف عهد مودت و میثاق مجدد با پروردگار است، بیان کرد: مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف دانش‌آموزی همچون سال های گذشته در روزهای 15 و 16 و 17 ماه مبارک رمضان ویژه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

مهدی پور اظهار داشت: ششمین اعتکاف دانش آموزی در مسجد صاحب الزمان(عج) زیر نظر اتحادیه انجمن دانش آموزی اجرا شد. نکته قابل توجه این است که خود دانش آموزان مجری برنامه های اجرایی و فرهنگی این طرح بودند. اعتکاف دانش آموزی امسال پرشورتر از هر سال بود و حدود 100 نفر دانش آموزان پسر شرکت کرده بودند.

وی گفت: تربیت انسانی متعهد به مسئولیت در برابر خود و دیگران، ارتقای بصیرت دینی برای رشد معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان، پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات مذهبی نوجوانان و جوانان و مهارت خویشتنداری از دیگر اهداف طرح اعتکاف دانش‌آموزی است و با توجه به این اهداف، در این سه روز متناسب با ظرفیت دانش‌آموزان برنامه‌های عبادی، سخنرانی، ختم قرآن و برنامه های فرهنگی- تربیتی برگزار شد.

مهدی پور در پایان از همکاری پایگاه مقاومت ولیعصر(عج) و فرهنگی طلوع جوان ابرکوه تشکر کرد و گفت: اعتکاف دانش آموزی ویژه دختران همچنین در روز 25 ماه مبارک رمضان به مدت سه روز برگزار می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد