Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در اقدامی خداپسندانه؛

اعضاء بدن «پوریا» جوان ابرکوهی اهداء شد


با رضایت خانواده «رضا ( پوریا) فلاح زاده» که در سانحه تصادف، دچار عارضه مرگ مغزی شده بود، اعضاء بدنش به نیازمندان اهداء شد.

به گزارش سرو ابرکوه، لحظات تلخ است؛ تلخ از این جهت که مادر نمی‌خواهد و نمی‌تواند باور کند پرونده زندگی عزیزش بسته شده است.

اشک هایی که تبدیل به لبخند می شوند، داستان زیبای ایثار، فداکاری و اقدام خیرخواهانه بندگان خوب خداست که با تصمیم بهنگام و ارزشمند در سخت ترین لحظات زندگی، جانی دوباره به همنوع می بخشند.


به گزارش سرو ابرکوه؛ چند روز پیش رضا (پوریا) فلاح زاده جوان ابرکوهی فرزند خوانده عباس نجاتی، بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد.


قلبف کبد و کلیه های این جوان که فقط 15 بهار این دنیا را تجربه کرده بود، با رضایت خانواده و ایثار مادرانه مریم کریمی، به 4 نفر از هموطنانش اهداء و زندگی دوباره بخشید.


گفتنی است مراسم تشییع پیکر رضا فلاح زاده، فردا چهارشنبه، ساعت 16:30 عصر از تکیه حضرت ابوالفضل (ع) محله نبادان به سمت بهشت زهرا ابرکوه، برگزار می شود.

پایگاه خبری سرو ابرکوه، به نوبه خود درگذشت این عزیز را به خانوداه محترمش تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای ایشان از خداوند منان خواستار می باشد.

انتهای پیام/ ف

 


 




Your Rating
Average (12 Votes)
The average rating is 3.8333333333333335 stars out of 5.


اکرمی
با سلام .ای کاش در مورد این تریلی هایی که کنار خیابان پارک میکنند و می شود گفت مقصر این حوادث خونین هستند وکسی هم در این شهر از این نظر به فکر ساکنین کمربندی نیست گزارشی تهیه می کردید .حال که کمربندی جدید یک طرفش راه اندازی شده باز هم این ارابه های مرگ کمربندی قدیم را جولانگاه خود می کنند
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۰.
روح اله هادی نژاد
با سلام و عرض تسلیت خدمت شما و خانواده فداکار اقای نجاتی.
فقط خداوند منان و بزرگ میتونه پاداش کار بسیار بزرگ این خانواده گرامیو بده
و از خداوند بلند مرتبه برای این خانواده عاجزانه تقاضای صبر دارم و برای ان مرحوم
تقاضای امرزش از خداوند بزرگ...
ما را در غم خود شریک بدانید..
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ ۲۳:۲۴.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد