Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سومین روز از دهه فجر؛

آغاز فعالیت سه روزه بیمارستان ثابت تخصصی در ابرکوه


صبح امروز بیمارستان ثابت تخصصی(بیمارستان صحرایی) کار خود را با حضور پزشکان متخصص و عمومی در ابرکوه آغاز کرد.

دکتر احمد مختاری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از آغاز به کار  پزشکان متخصص و عمومی در بیمارستان صحرایی یا بیمارستان تخصصی ثابت ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خبر داد.

مختاری در رابطه با اجرای طرح فوق در ابرکوه گفت: طی سه سال اخیر تنها در شهرستان یزد بیمارستان هایی با عنوان صحرایی یا تخصصی ثابت به مناسبت های مختلف برپا می شد، اما امسال با رایزنی های کانون بسیج جامعه پزشکی و مسئولین شهرستان، این طرح به صورت سه روز متوالی در ابرکوه نیز اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح بیمارستان ثابت تخصصی سعی بر این بوده که از پزشکان متخصصی دعوت شود که نسبت به تخصص آنان در شهرستان احساس کمبود می شود که ارتوپدی، پوست، چشم پزشک، جراح کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، اطفال و زنان از جمله آن می باشد.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ابرکوه افزود: 2 تیم پزشک عمومی شامل 2 پزشک و یک دارو یار که وظیفه تقسیم داروها را بر عهده دارد به روستاها اعزام شده اند.

مختاری با اشاره به اینکه ویزیت و داروهای بیماران در ایام برپایی بیمارستان رایگان می باشد، تصریح کرد: مردم شهرستان ابرکوه می توانند از روز 14 الی 16 بهمن و از ساعت 8 الی 13، برای ویزیت شدن به مراکز ذیل مراجعه نمایند:

دبیرستان دخترانه زینب واقع در خیابان نسفی: متخصصان ارتوپدی، پوست، جراح کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، اطفال

درمانگاه تأمین سلامت واقع در بلوار امام خمینی(ره): متخصص چشم

درمانگاه شهید ولی واقع در بلوار جمهوری اسلامی: متخصص زنان

شایان ذکر است سید نبی رسولی فرماندار و سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از نحوه فعالیت و ویزیت بیماران در بیمارستان صحرایی(تخصصی ثابت) ابرکوه بازدید کردند.

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد