Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز صورت گرفت

افتتاح 5 پروژه عمرانی در ابرکوه همزمان با دهه فجر به روایت تصویر


همزمان با دهه فجر 5 پروژه عمرانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ابرکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با دهه فجر سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، 5 پروژه عمرانی در شهرستان ابرکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: تعداد 21 پروژه عمرانی با اعتبار 18 میلیارد تومان، جهت افتتاح و بهره برداری در شهرستان آماده می باشد که امروز 5 مورد آن با حضور مسئولان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاظمی نسب افزود: در ابتدا اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر پایه 51 متری در میدان شهیدان آدمی با اعتبار 700 میلیون ریال، پارک موتوری شهرداری با اعتبار 3 میلیارد ریال، بوم‌گردی سرای یادگار در قلعه روستا تیزوک با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال، افتتاح شد.

وی تصریح کرد: سپس دو پروژه آبی خط انتقال آب روستایی در منطقه گاشار با اعتبار 5 میلیارد و 300 میلیون ریال و منبع ذخیره آب بخش بهمن در محله اردی با اعتبار 11 میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

تأثیر سرمایه گذاری های بخش خصوصی در رشد اقتصادی و اشتغالزایی استان
محسن صادقيان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حاشیه افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران ابرکوه اظهار کرد : بسیاری از پروژه هایی که در دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد، حاصل تلاش بخش خصوصی است که این سرمایه گذاری ها در رشد اقتصادی و رفع مشکل بیکاری موثر است.

صادقیان افزود : بحث آب، راه ها و زیرساخت ها، میراث فرهنگی و گردشگری، بافت های فرسوده، مسکن و معادن استان در دولت دوازدهم باید مورد توجه قرار گیرد تا مسیر اشتغالزایی هموار شود.

تکمیل پروژه مخزن هوایی آب بخش بهمن با اعتبار 11 میلیارد ریال کمتر از یک سال
سید هادی موسوی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار یزد در حاشیه بهره برداری از پروژه مخزن هوایی 100 متر مکعبی آب بخش بهمن گفت : این طرح با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در مقطع زمانی کمتر از یک سال توسط پیمانکار بومی تکمیل شد.

موسوی افزود : پروژه حفر چاه شماره 4 و خط انتقال آب منطقه گاشار فراغه، با اعتبار 5 میلیارد و 300 میلیون تومان با برداشت 12 الی 15 لیتر آب در ثانیه، جهت استفاده هشت روستا با جمعیت بالغ بر 4 هزار نفر به بهره برداری رسید.

در افتتاح این پروژه ها حجت الاسلام سید ابراهیم حسنی امام جمعه ابرکوه و برخی دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ ف

 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد