Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

افرادی که با اسم«مذاکره» قند در دلشان آب می شود، سخت در اشتباه اند


امام جمعه بخش بهمن در خبطه های نماز جمعه گفت: افرادی به تعبیر مقام معظم رهبری«سهل اندیش» که از مذاکره با آمریکا قند در دلشان آب می شود، سخت در اشتباه اند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا، اظهارکرد: ما با آمریکا هیچ وجه مشترکی نداریم که بتوانیم بر سر آن مذاکره کنیم؛ آنها از افراطیون، تکفیری ها و وهابیون خشونت طلب در سوریه و یمن، با واسطه و بی واسطه حمایت می‌کنند و ایران نمی‌تواند با چنین کشوری مذاکره و تعامل داشته باشد.

علیزاده خاطرنشان کرد: افرادی به تعبیر مقام معظم رهبری«سهل اندیش» که از مذاکره با آمریکا قند در دلشان آب می شود تصور می کنند برایشان نفهی دارد، باید بدانند آمریکا به قول و قرار با هم پیمانانش هم پایبند نیست، چگونه می تواند به عهدش در قبال ایران پا بر جا باشد؟! قطعا کسی که در این خیال است، سخت اشتباه می کند.
وی تصریح کرد: عده‌ای در کشور می‌گویند ما با آمریکایی‌ها مشکلی نداریم، در حالی که همین افراد از آل سعود و تکفیری ها نفرت دارند؛ حال باید به آنها گفت مگر آل سعود و تکفیری‌ها بدون هماهنگی با آمریکا چنین جنایاتی را انجام می دهند؟! مگر اتفاقات سوریه و یمن بدون اطلاع آمریکایی‌ها انجام می شود؟! جنگنده های سعودی که شب و روز بر سر مردم بی گناه آتش می ریزد متعلق به کدام کشور است؟! واضح است که آل سعود خیلی ضعیف تر از این است که بتواند وارد جنگ با کشور دیگر شود، این آمریکاست که میدان داری می کند.
خطیب جمعه بخش بهمن ضمن گرامیداشت آغاز ایام عزاداری سالار شهیدان اذعان کرد: این عزاداری ها سرمایه ای است که باید از آنها به درستی استفاده کرد در جهت افزایش معرفت نسبت به اهل بیت(ع) و اهداف قیام امام حسین(ع)؛ عزاداری امام حسین باید به ما احترام و ادب، از خود گذشتگی و تواضع، سعه صدر و اخلاص بیاموزد.
انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد