Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول ستاد نماز جمعه بخش بهمن خبر داد

انتخاب ستاد نماز جمعه بخش بهمن به عنوان ستاد برتر استان یزد


مسئول ستاد نماز جمعه بخش بهمن گفت: انتخاب شدن ستاد نماز جمعه بخش بهمن به عنوان ستاد برتر در بین 26 ستاد استان یزد حاصل اتحاد و همدلی اعضا در اجرای برنامه های مختلف است.

در پی کسب مقام برتر ستاد نماز جمعه بخش بهمن در میان 26 ستاد در سطح استان یزد، سرو ابرکوه، گفتگویی با حجت الاسلام احمد محمدی مسئول ستاد مذکور  به شرح ذیل ترتیب داده است:

حجت الاسلام محمدی در این زمینه اظهار کرد: در انتخاب یک ستاد بعنوان ستاد برتر ملاک های زیادی از نظر اعضای ستاد نوع فعالیت ها و نگرش آنها به برنامه های مدنظر شورای سیاست گذاری نمازجمعه کشور وجود دارد. مهمترین ملاک چه در بُعد کمی و چه در بُعد کیفی، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در راستای بر آورده ساختن منویات امام جمعه و دفتر شورای سیاست گذاری استان، در هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه است.

محمدی افزود: از سوی دیگر همکاری و همدلی اعضای ستاد، ارتباط صمیمانه آنها با امام جمعه و مردم، برنامه ریزی جامع و متنوع، استفاده از شیوه های تبلیغی و بروز بودن آنها عوامل انتخاب شدن ستاد بخش بهمن پس از رصد برنامه ها توسط مسئولین دفتر شورای سیاست گذاری استان و تایید مسئولین در تهران بوده است.

مسئول ستاد نماز جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه بخش بهمن در شهریور 93 پس از حضور امام جمعه و بنا به درخواست وی، راه اندازی شد و فعالیت های مختلفی را آغاز کرد.

وی همکاری با ارگان هاو نهادهای ابرکوه و مهردشت، برنامه ریزی جهت انجام فعالیت های فرهنگی، سرکشی از به مساجد و مدارس بخش، ارتباط و همکاری با ائمه مساجد و هیئآت عزداری، ایجاد زمینه مناسب جهت حضور بهتر و نقش آفرینی نوجوانان، و جوانان، تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و اقلام فرهنگی، برگزاری ایستگاه سلامت، را از جمله فعالیت های ستاد نماز جمعه بخش بهمن عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی افزود: برگزاری سخنرانی و قرائت دعای ندبه، برگزاری مسابقات فرهنگی، تشویق و تقدیر از زوج های جوانی که ازدواجشان ساده و اسلامی بوده، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، همکاری با هیئت پهلوانی و ورزش های زورخانه ای بخش وتجلیل از ورزشکاران مدال آور، و مهمتر از همه ایجاد اتحاد و همدلی در بین محلات بخش بهمن از دیگر برنامه های ستاد نامبرده است.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد