Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

انتخاب شعارهای سال به جا، اما اجرا نمی شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جلسه تکریم و معارفه معاونین فرماندار ابرکوه گفت: شعارهایی که همیشه به جا از سوی رهبری انتخاب می شوند، در کشور ما بیشتر در سطح همان شعار باقی می ماند و به صورت عملی و کاربردی اجرا نمی شود.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید فرماندار شهرستان ابرکوه با حضور محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و اعضای شورای عمومی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

مسلم فلاح زاده معاون اسبق فرماندار ابرکوه در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد خود در فرمانداری را طی 4 سال و سه ماه گذشته ارائه نمود و اظهار داشت: کلیه خدمات صورت گرفته در زمان فرماندار سابق و حال نتیجه تلاش های مجموعه فرمانداری و ارگان های مختلف شهرستان است و نمی توان گفت یک شخص و یا یک اداره خاص عامل پیشرفت های شهرستان بوده است.

فلاح زاده در ادامه از معاون جدید خواستار شد تا موارد ذیل را در اولیت برنامه های خود قرار دهد: شروع ساخت و توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و پیش بینی اعتبار برای این امر در بودجه آتی که نیازمند ارتباطات قوی می باشد؛ خوابگاه 120 نفری دانشکده پیراپزشکی، راه اندازی دانشکده عمران و معماری که مجوزهای مربوط به آن اخذ گردیده است، اجرای سند چشم انداز توسعه شهرستان، احداث باند دوم کنار گذر ابرکوه، تأمین زیرساخت برای بهرده برداری از طرح های صنعتی و ...

وی در خاتمه سخنانش از اعضای شورای عمومی و مجموعه فرمانداری تقدیر نمود و از آنان خواست تا برایش عاقبت بخیری را دعا کنند.

در ادامه محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در رابطه با چگونگی عملکرد دستگاه های مختلف در یک سال گذشته اظهار داشت: ارزیابی مناسب ابتدا باید در سطح کلان بررسی شود که تا چه اندازه شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق شده است.

طالبی تصریح کرد: متاسفانه باید گفت این شعارهایی که همیشه به جا و مناسب از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می شوند، در کشور ما بیشتر در سطح همان شعار باقی می مانند و به صورت عملی و کاربردی اجرا نمی شود.

وی افزود: اکنون که سال اقتصاد و فرهنگ رو به پایان است باید گفت اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شده که یکی از آنها مدیریت کشور با توجه به منابع و امکانات موجود می باشد که خود نوعی مدیریت جهادی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار  یزد خاطر نشان کرد: تکیه بر ظرفیت های موجود، تکیه بر نقش آفرینی مردم در اقصاد، فرهنگ و سیاست، تقسیم مسئولیت ها در همه برنامه ها را می توان از جمله عوامل موفقیت یک کشو ر هستند.

در پایان نیز غلامرضا حیدری معاون جدید فرماندار ابرکوه گفت: امید است که بتوانم در راستای اهداف مقام معظم رهبری گام بردارم و رضایت مردم ر ا فراهم کنیم




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد