Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده ولی فقیه در بسیج ابرکوه در نحستین یادواره شهدای طلاب و دانشجو:

اولویت امروز کشور مسائل اقتصادی و فرهنگی است، نه آزاد کردن خائنین فتنه 88


نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در تخستین یادواره شهدای طلبه و دانشجو این شهرستان گفت: امروز اولویت های مهم در کشور، مسائل اقتصادی، فرهنگی و آرامش در جامعه است، نه آزاد کردن خائنین فتنه 88.

3
به گزارش سروابرکوه به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از ابرکوه، اولین یادواره شهدای طلاب و دانشجو در شهرستان ابرکوه با همکاری دفتر بسیج دانشجویی و دفتر حفظ آثار به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقلومت بسیج ابرکوه اظهار داشت: سلام بر کسانی که اگر نبودند، ما و این نظام و انقلاب نبودیم و نامی از دین نبود. آنها که می توانستند با ادامه دادن درس و تحصیلات صاحب بهترین جایگاه ها و میزها باشند، اما رفتند و معنای علم را در کلام امام صادق(ع) یافتند، که فرمودند: "علم نوری است که خدوند در دل هر کسی که بخواهد قرار می دهد".   حجت الاسلام تقدسی افزود: فوکویاما از طراحان برجسته سیاست علیه نظام اسلام و مسلمین طی نظریه معروف خود، در کنفرانس اورشلیم نتیجه هشت رشته شیعه شناسی را این مطلب عنوان می کند که: شیعه پرنده ای است، دارای بال سبز انتظار و بال سرخ شهادت که اگر بخواهید این پرنده را به خاک بکشید باید ابزار پرواز، یعنی بال هایش را که با آن اوج گرفته از کار بیندازید. پس خواستیم بال هایش را نشانه بگیریم که دیدیم زرهی برتن این پرنده است که بر تیر ما غلبه می کند؛ و این زره مدافع "ولایت فقیه" است. وی تاکید کرد: پس نتیجه می گیریم که دشمن سلاح ما را شناخته است. دشمن 2900 اتاق فکر در آمریکا دارد که 1700 عدد از آن مربوط به برنامه و دسیسه برای جمهوری اسلامی ایران است. لذا دشمن می خواهد بال سرخ شهادت را تضعیف کند که مدافعی برای این نظام و افکار و اندیشه ها نباشد.  بنابراین ما باید راه تهاجم آنها را برخود ببندیم و برای آن به شهادت که یک فرهنگ غنی است نیاز داریم.   تقدسی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که خداوند می فرماید: "شهدا نمرده اند، بلکه زنده اند و ما به آنها روزی میدهیم" اظهار داشت: آن چیزی که شهدا را به این مقام رساند و منعطف نگه داشت، نه سازشکار، خمیرمایه درونی آنها، خودسازی، اخلاق مداری و ارزش های والایی بود که شهدا به دنبال آن بودند. شهدا اول از درون خودسازی کردند و مقاوم شدند و اول در برابر وساوس شیطانی و بعد در برابر دشمن ایستادگی کردند. وی ادامه داد: امروز اولویت های اول در کشور ما مسائل اقتصادی و فرهنگی، آرامش روانی و آرامش در جامعه است، نه آزاد کردن خائنین فتنه 88. امروز وظیفه ما دفاع از خون شهدا و مقاومت و ایستادگی و نرمش قهرمانانه است. نرمش قهرمانانه نه به معنای سازش و زانو زدن در برابر دشمن، بلکه به معنای انعطاف است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقلومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: امروز اگر کسی در برابر کوچکترین حرکت دشمن قالب تهی می کند، از درون ساخته نشده است؛ اگر کسی با خودباختگی ارزش، قدرت های جمهوری اسلامی ایران را کم می بیند درونش تهی است؛ امروز اگر کسانی در فلان مذاکره (البته منظور تیم مذاکره کننده فعلی ما نیست) به دنبال حل مسائل صوری هستند باید ببینیم چقدر درون خودشان، جمهوری اسلامی ساخته اند که الان می خواهند بروز دهند و در برابر دشمن چه زرهی دارند. وی گفت: الگوی ما مقاومت و ایستادگی شهدا است. ما امروز مدیون تفکر شهدا هستیم که بهشت را می دهند تا به زمین برگردند و دوباره ده ها بار شهید شوند. ما موظفیم به مردم خدمت کنیم و به دنبال ارزش ها باشیم.

.

.

1.

.

2.

.

3.

.

5.

.

4

     



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد