Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور قاری بین المللی برگزار می شود:

اولین دوره فشرده تجوید عملی قرآن کریم در ابرکوه+ پوستر


اولین دوره آموزشی تجوید عملی قرآن کریم با حضور یکی از قاریان برجسته بین المللی به همت موسسه قرآنی توحید، در ابرکوه برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، دوره آموزشی فشرده تجوید عملی قرآن کریم برای اولین بار به همت موسسه قرآنی توحید که تنها مرکز تخصصی صوت و لحن، ترتیل خوانی و تجوید در شهرستان است، برگزار می شود.

دوره مذکور با حضور استاد «سید محسن موسوی بلده» از روز سه شنبه 3 مرداد ماه لغایت پنج شنبه 5 همین ماه به مدت سه روز برگزار می شود و با توجه به محدود بودن ظرفیت، از کلیه اساتید، طلاب و علاقمندان دعوت می شود که از هم اکنون جهت ثبت نام اقدام کنند.        

گفتنی است استاد موسوی بلده داور مسابقات بین المللی قرآن و نویسنده کتاب «حلیة‌القرآن» در دو جلد با تیراژ سه میلیون بوده و در کشورهای سودان، مالزى، فرانسه، بنگلادش، امارات متحده عربى، برزیل آراژانتین، سنگاپور، آلمان، ترکیه و ... تلاوت داشته که مورد توجه قاریان برجسته قرار گرفته است. وی همچنین تدریس دوره اى و مقطعى در آموزش و پرورش، تدریس تجوید در ارتش جمهورى اسلامى، جهاد سازندگى، سازمان تبلیغات اسلامى، دار التحفیظ القرآن الکریم را در کارنامه قرآنی خود دارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی راجع به دوره فشرده تجوید عملی که در پایان آن مدرک پایان دوره ارائه می شود، می توانند با شماره تماس های ذیل ارتباط برقرار کنند:

18-03532831117
09132544985

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد