Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح شنبه برگزار می شود؛

اولین نشست کتابخوان در ابرکوه با حضور مولفان


صبح شنبه، اولین نشست کتابخوان در ابرکوه در راستای معرفی کتاب های برگزیده و مفید برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان با بیان مطلب فوق افزود: هدف از نشست کتابخوان، رشد کتاب‌خوانی عمومی در جامعه است که منجر به رشد فرهنگ عمومی خواهد شد.


وی افزود: در این نشست‌ها اولویت با کتاب‌هایی است که برای عموم مردم قابل درک باشد و طیف گسترده‌ای از مخاطبین را با مطالعه آشنا کند.


برزگر نشست کتابخوان را فرصتی برای معرفی کتابهای خوب به کتاب دوستان دانست و گفت: هدف اصلی این جلسات را به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با محوریت معرفی و ترویج مطالعه بین علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.


وی با بیان اینکه در تاریخ 11 مهرماه ، اداره کتابخانه های شهرستان ابرکوه میزبان یکصد و چهل و یکمین این نشست خواهد بود، ادامه داد: این نشست به همت تعدادی از کتاب‌دوستان، کتاب‌خوانان، کتابداران و اهالی کتاب،  صبح شنبه ساعت 10 در محل سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری شهرستان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه، وی در ادامه  از نویسندگان ، فعالین کتاب و کتابخوانی ، فرهنگیان و ... خواست جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام  به سایت www.yazdpl.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد