Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

لیگ دسته اول باشگاه های کشور؛

اولین پیروزی خانگی فولاد یزد مقابل سیاه جامگان/ تربیت نوین یزد مغلوب فجر سپاسی شد


تیم فولاد یزد در هفته نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل تیم سیاه جامگان مشهد به اولین پیروزی خانگی اش دست یافت و تیم تربیت نوین یزد نیز مقابل تیم فجرسپاسی شیراز تن به شکست داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، تیم فولاد یزد در هفته نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل تیم سیاه جامگان مشهد به اولین پیروزی خانگی اش دست یافت و تیم تربیت نوین یزد نیز مقابل تیم فجرسپاسی شیراز تن به شکست داد. 

 

اولین پیروزی خانگی فولاد یزد مقابل سیاه جامگان بدست آمد

تیم فولاد یزد در هفته نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل تیم سیاه جامگان مشهد به اولین پیروزی خانگی اش دست یافت. 
تیم فولاد یزد در هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر روز سه شنبه 18 آذرماه در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرای تیم سیاه جامگان مشهد بود.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فولاد برای فرار از قعر جدول و در طرف مقابل سیاه جامگان برای صدرنشینی و جا نماندن از کورس مدعیان به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند و به همین جهت بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و در پایان این تیم فولاد بود که توانست با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست دهد به با دو پله سعود در جایگاه نهم جدول گروه ب قرار گرفت.

گلهای تیم فولاد یزد در دقایق هشت و 58 به ترتیب توسط  سید عبدالله حسینی  و علیرضا بیک زاویه به ثمر رسید.

حمید غلامی در دقیقه 64 زننده تک گل تیم سیاه جامگان بود.

فولاد یزد در چار چوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول ایران پنج شنبه هفته آینده بیست و هفتم آذرماه به تبریز سفر خواهد کرد تا در مقابل شهرداری این شهر به میدان برود.

 

تربیت نوین یزد مغلوب فجر سپاسی شیراز شد

تیم تربیت نوین یزد در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل تیم فجرسپاسی شیراز تن به شکست داد. 
هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز سه شنبه 18 آذرماه با برگزاری چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فجرسپاسی شیراز در خانه از سد تربیت نوین یزد گذشت.

در این مسابقه که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، شاگردان علی کلانتری توانستند حریف انتهای جدولی خود را با حساب 3 بر یک شکست دهند و خود را از انتهای جدول جدا کنند.

در این مسابقه تیم تربیت نوین یزد توسط بهنام بیرانوند در دقیقه 27 به گل رسید تا کار برای میزبان دشوار شود.

گل محمدرضا نجات در دقیقه 33 برای فجر سبب شد تا بازی به تساوی کشیده شود و نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم شهرام گودرزی در دقیقه 48 دروازه تیم تربیت نوین یزد را برای دومین بار باز کرد تا فجر سپاسی از حریف خود پیش بیفتد.

در حالی که در دقایق پایانی بازی تیم تربیت نوین یزد به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود، فجرسپاسی به سومین گل هم رسید تا این مسابقه در ‌‌نهایت با برتری 3 بر یک خاتمه یافته و سپاسی به دومین پیروزی فصل خود دست یابد.

تربیت نوین یزد با شکست برابر فجر سپاسی، 3 امتیازی باقی ماند و همچنان در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ع




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد