Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس امور هنری اداره ارشاد ابرکوه خبر داد:

اکران فیلم محمد رسول الله(ص) به مدت یک ماه در سینما فرهنگ ابرکوه


کارشناس امور هنری اداره ارشاد ابرکوه گفت: فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی به مدت یک ماه در سینما فرهنگ ابرکوه اکران خواهد شد.

حمیدرضا بصیری کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی،  به مدت یک ماه بر روی پرده سینما فرهنگ اداره ارشاد ابرکوه خواهد بود.


بصیری خاطرنشان کرد: فیلم مذکور با به تصویر کشیدن وقایع زندگی پیامبر در ارتقای بینش اسلامی بسیار موثر است و امیدواریم در آستانه دهه ولایت و امامت و عید سعید قربان و غدیر به برکت این فیلم پس از سالها فقدان سالن سینما در ابرکوه، دوباره سینما جانی تازه بگیرد و دوستداران هنر سینما بار دیگر به سالن سینما کشیده شوند.


وی تصریح کرد: به یاری پروردگار و با حمایت های مردم تصمیم داریم پس از اکران فیلم محمد رسول الله(ص) دیگر فیلم های روز سینمای ایران را به ابرکوه آورده و در سالن سینما فرهنگ اداره ارشاد اکران کنیم.


کارشناس امور هنری اداره ارشاد ابرکوه افزود: فیلم محمد رسول الله(ص) تا 25 مهر ماه هر شب رأس ساعت 19 روی پرده خواهد رفت و از علاقمندان دعوت می شود دیدن این فیلم را هرگز از دست ندهند.


شایان ذکر است بهای بلیط فیلم محمد رسول الله 50 هزار ریال می باشد.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد