Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

ایران کلید حل بحران های جهانی و منطقه ای است/ شیخ نمر، قهرمان است


امام جمعه ابرکوه گفت: در شگفتیم به رغم اینکه دشمنی امریکا بر هر فرد واقع بین، روشن تر از روز است، پس چرا بعضی هنوز اصرار دارند، چهره شیطان بزرگ را، بزک کنند؟!

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن تشکر از مردم شهرستان در خصوص برگزاری مراسم باشکوه عزاداری ایام محرم گفت: کاری کنید که ایام شهادت سالار شهیدان در ابرکوه با عظمت خاص و منحصر به فرد برگزار شود، تا عمق اعتقادات دینی و التزام مردم ولائی شهرستان را، همه جهان بیشتر بشناسند.


رزمایش «الی بیت المقدس» فرزندان ما را آماده مقابله با دشمن میکند
حسینی با گرامیداشت هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل افزود: محمدحسین فهمیده شهیدی که انصافاً الگوئی ماندگار برای نوجوانان است، تا با آگاهی و بصیرت نشان دهند که فرزند راستین انقلاب و میراث داران شایسته از خیل عظیم شهدای دانش آموز هستند.


وی با توجه به حرکت بسیار ارزشی رزمایش «الی بیت المقدس» در ابرکوه و سراسر استان عنوان کرد: این رزمایش ها؛ فرزندان ما را آماده مقابله با هرگونه خباثت و شیطنت دشمن می کند. فراگیری روش عملی پدافند عامل و غیرعامل، مقابله با ناآرامی، دفاع از کوی و برزن و مردم یاری از موضوعاتی است که نباید از آن غافل بود.


اعتماد به آمریکا ساده اندیشی است
خطیب جمعه ابرکوه در آستانه یوم الله سیزده آبان روز خلق حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اساساً نفی اردوگاه استکبار به جلوداری امریکای جهانخوار، جزء مهم منظومه فکری انقلاب است، که ملت ایران با هدایت های قاطع و خلل ناپذیر مقام معظم رهبری آن را دنبال می کند استکبار ستیزی جزء مبانی انقلاب اسلامی و امریکا بزرگترین مصداق استکبار است.


حجت الاسلام حسینی گفت: در شگفتیم به رغم اینکه دشمنی امریکا بر هر فرد واقع بین، روشن تر از روز است، پس چرا بعضی هنوز اصرار دارند، چهره شیطان بزرگ را؛ که بدتر از ابلیس است، بزک کنند؟!


وی تاکید کرد: نسل جوان و نوجوان امروز نسلی  تیزبین و دشمن شناس است. پس به فرموده حضرت امام بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خواران خصوصاً امریکا دست از دشمنی با ما برداشته اند.


شیخ نمر، قهرمان است
حسینی بیان کرد: هدف مثلث شوم امریکا، انگلیس و اسرائیل متلاشی کردن جهان اسلام است. آنها رژیم خودباخته آل یهود سعودی را اجیر کرده تا با هدف ایجاد جنگ روانی در جهان اسلام، مجددا اعدام شیخ نمر این عالم دینی، قهرمان، شجاع و مبارز را زمزمه کند.


وی ادامه داد: گرچه رژیم سعودی خونخوار و جنایتکار جنگی است و احتمال انجام هر غلطی از آنان می رود، اما باید از موج عظیم حرکت حمایتی مردم شرق عربستان از شیخ نمر و همچنین هشدار ملت های ایران، عراق، لبنان و دیگر کشورها به خود آیند و بدانند اگر در مورد این عالم جلیل القدر، دست از پا خطا کنند، مسلمانان دودمان این حکومت پوسیده و بی اندیشه را از بن خواهند کند.


ایران کلید حل بحران های جهانی و منطقه ای است
امام جمعه با اشاره به نشست حل بحران سوریه در وین تصریح کرد: بالاخره پس از ناکامی های فراوان، امریکا و مرتجعین عرب به این نتیجه رسیدند که بدون حضور ایران به عنوان عضو کلیدی، گفتگوی سیاسی به نتیجه نخواهد رسید و بدون پیش شرط از جمهوری اسلامی برای حل کارزار جهانی، منطقه ای و حل بحران سوریه دعوت کرد.


حسینی گفت: تسلیم شدن امریکا و سعودی در امر دعوت ایران به رغم میل باطنی آنها صورت می گیرد، زیرا می دانند که نمی توانند، قدرت سرنوشت ساز ایران را در منطقه و جهان نادیده بگیرند. پیوستن ایران به مذاکرات وین درباره  سوریه نقطه عطف بزرگی در حل مشکلات و بحران های جهانی است.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد