Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت بخش بهمن:

این چه مسئولی است که در شرایط بحرانی تلفن به دست از قشم پیگیر حادثه می‌شود؟!


امام‌جمعه موقت بخش بهمن گفت : داشتن روحیه انقلابی و جهادی از برکات انقلاب است و این چه مسئولی است که تلفن به دست در سفر نوروزی از قشم پیگیر حادثه می‌شود؟

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید آقایی امام‌جمعه موقت بخش بهمن در خطبه‌های نماز اظهار کرد : تعطیلات نوروزی امسال به دلیل شرایط جوی خاص، خسارت‌های زیادی را در 30 استان کشور به وجود آورد که جای تأسف دارد.

باید در ساخت‌وسازهای بی‌حساب‌وکتاب و تبدیل مسیر رودخانه به جاده توجه کرد
حجت‌الاسلام آقایی افزود : حضور گرم مردم نوع‌دوست کشورمان با ارسال آذوقه و لباس گرم و... از تلخی این اتفاق ناگوار کاشتند و جلوه‌هایی از وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد : بخش بزرگی از خسارت‌های وارده به مردم ناشی از نامهربانی‌ها با طبیعت است که از آن جمله تجاوز به حریم رودخانه‌ها، ساخت‌وسازهای بی‌حساب‌وکتاب و تبدیل مسیر حرکت رودخانه به جاده و خیابان است که باید به آن توجه کرد.

رفتن به تعطیلات و هر بهانه دیگر برای توجیه عدم آمادگی مسئولان کشور قابل‌قبول نیست
آقایی، با تأکید بر اینکه مسئولان باید با پیش‌بینی و آمادگی کامل از میزان خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی جلوگیری کنند، گفت : تعطیلات نوروزی، تابستانی و هر بهانه دیگر برای توجیه عدم آمادگی مسئولان کشور قابل‌قبول نیست، ما امروزه مسئول انقلابی می‌خواهیم تا در شرایط خاص حاضر در میدان باشند.

امام‌جمعه موقت بخش بهمن، با یادآوری اینکه در 8 سال دفاع مقدس به دلیل انقلابی بودن مسئولان و فرماندهان پیروز شدند، تصریح کرد : مسئولی که تلفن به دست در سفر نوروزی و از قشم پیگیر حادثه است چه مسئولی است؟

وی، بابیان اینکه ولایت‌پذیری برخی مسئولان بسیار ضعیف است، تأکید کرد : در سالی که به نام رونق تولید ملی نام‌گذاری شده باید مسئولان بیشتر دست‌به‌کار شوند نه اینکه هرکدام برای تفریح به خارج از کشور سفرکرده و وظیفه‌شناس نباشند.

مسئول باید از صفر تا صد هر بحرانی را رصد کند تا درد مردم را بفهمد
آقایی خاطرنشان کرد : در چند روز اول بحران بزرگ‌ترین و اولین مقام اجرایی کشور نیست، استاندار نیست، این‌ها کجا هستند و پس از یک مدت مدید که پیدایشان می‌شود با یک لشکر محافظ و بادیگارد کنار مردم می‌روند، مسئول باید از صفر تا صد هر بحرانی را رصد کند تا درد مردم را بفهمد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمادگی قابل‌تحسین نیروهای مسلح گفت : کلیه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، وزارت دفاع و نیروهای انتظامی با تلاشی وصف‌ناشدنی به امدادرسانی پرداختند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد