Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مدیر کل بهزیستی استان انجام شد؛

آیین افتتاح موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) ابرکوه از دریچه دوربین


ساختمان جدید موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) ابرکوه که با هزینه 3 میلیارد ریالی ساخته شده بود، با حضور مدیر کل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز آیین افتتاح ساختمان جدید موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) با حضور دکتر جلیل عفتی مدیر کل بهزیستی استان، رسولی فرماندار ابرکوه و هیئت امناء موسسه مذکور برگزار شد.

موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) شهرستان در سال 1383 با مدیریت احمد اکرمی از بهزیستی مجوز گرفت و بیش از 10 سال است که با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند، ایتام، خانواده های بدسرپرست یا بی سرپرست، برگزاری کلاس های آموزش های مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و  بازتوانی افراد آسیب دیده اجتماعی فعالیت می کند.

مدیر کل بهزیستی استان در  حاشیه افتتاح موسسه یاد شده اظهار کرد: «تنها همه با هم می توانیم» شعار امسال هفته بهزیستی است که با تکیه به این شعار می توان وضعیت کنونی جامعه را که اختلالات و مخاطرات آن زاییده وضعیت اجتماعی است را بهبود بخشید.

عفتی کلام خود را با خطاب به هیئت امناء و پرسنل موسسه خیریه حضرت اباالفضل(ع) چنین خاتمه داد: فعالیت شما در موسسه حضرت اباالفضل(ع) از دو جهت شایسته تقدیر است؛ یکی کمک رسانی به افراد نیازمند و دیگری جلب اعتماد مردم و مشارکت آنان در امور خدا پسندانه که بزرگترین سرمایه همان اعتماد است. 

شایان ذکر است ساختمان جدید این موسسه در زمینی به متراژ 87 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال ساخته شده است که بخشی از هزینه های آن از سوی خیرین نیکوکار تأمین گردیده است.

البته مراسم افتتاحیه با یک ساعت تاخیر شروع شد و بعضی مدعوین برای نشان دادن اعتراض به احترام به وقت دیگران قبل از رسیدن مدیر کل بهزیستی مکان را ترک کردند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد