Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه:

با خرید از بازارهای ابرکوه، فروشندگان و کارگران شهرستان را حمایت کنیم


رئیس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه، از شهروندان خواست با خرید کالا از بازار داخل شهرستان، کارگران و فروشندگان ابرکوهی را حمایت کنند.

سید حسین حسینی دوست رئیس شورای اسلامی شهرستان ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از شهروندان خواست با خرید از بازارهای شهرستان موانع رونق کسب‌وکار و اقتصاد ابرکوه را از سر راه بردارند.

حسینی دوست با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری و لزوم حرکت انقلابی جهت عمل به فرامین راهبردی ایشان، اظهار کرد : در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی به‌ویژه تولیدکنندگان، کارگران و فروشندگان ابرکوهی، ضرورت حمایت جدی از اقتصاد شهرستان بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

عضو کمیسیون نظارت شهرستان ابرکوه تصریح کرد : لذا از تمامی مردم خوب و خونگرم شهرستان برای تحقق بیانات راهبردی ولی امر مسلمین و همچنین خرید از بازار شهرستان جهت رونق اقتصادی آن و عدم مراجعه به شهرهای اطراف درصورتی‌که آن کالا و یا مشابه آن در ابرکوه موجود است، دعوت به عمل می‌آید.

حسینی دوست تأکید کرد : بدیهی است کسبه، بازاریان و تولیدکنندگان شهرستان نیز باید در راستای افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات خود، بالا بردن انگیزه خرید کالای موجود در شهرستان در متقاضیان، ایجاد فضای رقابت سالم جهت فروش و ارائه خدمات به مردم کوشا باشند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد