Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس کمیته امداد کشور خبر داد

بالابودن شاخص کمک های خیرین ابرکوهی به ایتام و مددجویان نسبت به کل کشور


رئیس کمیته امداد کشور از بالابودن شاخص کمک های مردمی شهرستان ابرکوه به مددجویان خبر داد و گفت: سرانه ماهانه خیرین ابرکوهی به هر یتیم در این شهرستان، بیش از 300 هزار تومان است که در کشور 200 الی 250 هزار تومان می رسد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه با حضور سید پرویز فتاح مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کاظمی نسب فرماندار ابرکوه به گوشه ای از اقدامات انجام شده کمیته امداد شهرستان ابرکوه اشاره کرد و به برخی از مشکلات مددجویان این شهرستان پرداخت.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه نیز با اشاره به علکرد صورت گرفته این نهاد در سال96، از تعامل خوب مسئولان استان یزد با این نهاد تقدیر کرد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه به آرمان های امام راحل(ره) اشاره کرد وگفت: محرومیت زدایی از بطن جامعه اسلامی از مهمترین اهداف امام خمینی(ره) بود که کمیته امداد توانسته گوشه ای از هدف مهم را برعهده بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز همچنان از مسئولان خواست که به این بخش که بیشترین محرومیت را در شهرستان ابرکوه دارد نظر ویژه ای داشته باشند.

فتاح رئیس کمیته امداد کشور در ادامه از بالابودن شاخص کمک های مردمی در این شهرستان به مددجویان خبر داد و گفت: سرانه ماهانه خیرین ابرکوهی به هر یتیم در این شهرستان، بیش از 300 هزار تومان است که در کشور 200 الی 250 هزار تومان است.

وی در ادامه از آمادگی کامل این نهاد برای کمک به محرومان خبر داد و گفت: منبع این هزینه ها، از طریق دولت و منابع اختصاصی این نهاد می باشد.

فتاح از رشد بسیار خوب کمک ها در استان یزد گفت و افزود: در همه سرفصل های کمیته امداد استان یزد، رشد وجود دارد و متوسط کمک های مردم متدین یزد 38 درصد بیشتر به کمیته امداد کمک کرده اند که جای تقدیر دارد.

وی از کمک های ویژه این نهاد به مددجویان خبر داد و گفت: یکشنبه هفته آینده آیین نامه حمایتی توسط دولت و با همکاری مجلس از همه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، کارمندانی که حقوقشان ضعیف است، کارگران و بازنشستگان ارائه می شود.

وی در پایان تکمیل و تحویل سریع مسکن های مددجویان، کمک هزینه ساخت مسکن به پدر و مادر پیری که 4 فرزند معلول داشت از مهمترین دستاوردهای سفر فتاح به شهرستان ابرکوه بود.

دیدار با دو خانواده ابرکوهی تحت پوشش این نهاد و جلسه با پرسنل کمیته امداد ابرکوه از دیگر برنامه های وی در این شهرستان بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد