Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل مدیریت بحران استان:

برای مقابله با کم آبی باید آینده را تامین کنیم


مدیر کل مدیریت بحران استان در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان ابرکوه گفت: برای مقابله با کم آبی از همین امروز باید آینده را تامین کنیم و از بروز مشکلات جلوگیری نمائیم.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه ستاد بحران با حضور مهندس امامی مدیر کل مدیریت بحران استان و اعضای ستاد بحران شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد. در این جلسه ابتدا سید نبی رسولی فرماندار  ابرکوه ضمن اشاره به مشکلات اساسی شهرستان به ویژه بحران کم آبی اظهار داشت: کشور ما جزء 10 کشور حادثه خیز دنیا محسوب می شود. ابرکوه نیز در سال های اخیر بسیاری از این حوادث از قبیل سیل، طوفان، زلزله، خشکسالی را به خود دیده است و نیاز است که برای چنین مواقعی شهرستان آمادگی کامل داشته باشد.
رسولی تصریح: امروز مهم ترین معضلی که در سطح کشور وجود دارد و دامنگیر استان یزد هم شده است خشکسالی می باشد و از آنجایی که بیشتر معیشت مردم ابرکوه از راه کشاورزی و دامداری تامین می شود این مشکل مردم این منطقه را بیش از پیش تهدید می کند. ما همیشه به دنبال تولید آب بودیم اما کمتر مصرف بهینه آب را در دستور کار قرار دادیم و اگر این روند ادامه یابد هیچ تضمینی وجود ندارد که در ابرکوه با کمبود آب شرب مواجه نشویم.
در ادامه این جلسه مهندس امامی مدیر کل مدیریت بحران استان پس از شنیدن مشکلات بحرانی ابرکوه در بخش های مختلف از لسان اعضای ستاد بحران شهرستان، ضمن تبریک هفته دولت ابراز داشت: امروز بحران آب در سراسر کشور مسئله ای مهم و حیاتی است به طوری که شهرهایی که روزی پر آب ترین شهرهای کشور بودند، امروز با مشکل شدید کم آبی روبرو هستند تا جایی که گفته می شود تهران فقط برای 40 روز آینده آب شرب دارد.
امامی تاکید داشت: برای مقابله با کم آبی از همین امروز باید آینده را تامین کنیم و از بروز مشکلات جلوگیری نمائیم. در همین راستا ستاد بحران استان آماده هر گونه همکاری با بخش های مختلف شهرستان که به نوعی با مشکلات درگیر هستند می باشد. حل تمامی مشکلات شهرستان ابرکوه که اعضای ستاد بحران مطرح نمودند منوط به تامین بودجه می باشد که در صورت تامین بودجه کلیه مشکلات نیز به یاری خداوند برطرف خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد