Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور نوعروسان مددجوی کمیته امداد صورت گرفت؛

بررسی نقش الگوهای دینی در مدیریت اقتصادی زن در خانواده


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه از برگزاری کارگاه آموزشی «نقش مدیریت اقتصادی زن در خانواده» ویژه همسران جوان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان، با بیان این خبر گفت: کارگاه آموزشی نقش مدیریت اقتصادی زن در خانواده و بهبود جایگاه اعضاء در جامعه با مربیگری اکرمی کارشناس مشاور کمیته امداد در کانون شهید چمران برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه که با حضور همسران جوان صورت گرفت از زن به عنوان یکی از دو رکن اساسی خانواده در سازماندهی و مدیریت اقتصادی، نام برده شده شد و جایگاه او بررسی شد.

غلامپور گفت: همچنین در این کارگاه 2 ساعته خانم اکرمی به نقش مدیریت خانواده دربهترین انتخاب ها و گزینش های منابع سخت، با سازماندهی و مدیریت صحیح و سالم پرداخت.

وی تصریح کرد: مربی این کارگاه در کنار این مسائل، به بحث پیرامون نقش الگوهای دینی در مدیریت خانواده و سازماندهی اقتصاد خانواده اشاره کرد و سیره ی عملی حضرت زهرا(س) و نقش منابع غیر مادی در اقتصاد اسلامی که مهم تر از منابع اقتصادی است به عنوان بهترین عامل در جلب رضایت خاطر برای اعضا خانواده بیان شد.

همچنین در ادامه این بحث، مسئله مهم توسعه و رشد اقتصادی در گرو نیروی کار فعال و تحصیل بیان شد؛ که باز هم به نقش پر اهمیت زنان به عنوان یکی از عوامل مؤثر در تامین نیروی انسانی یا سرمایه های انسانی اشاره شد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد