Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور قاری بین المللی قرآن صورت گرفت

برگزاری «محفل انس با قرآن» در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه + عکس


چهارمین محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری بین المللی مهدی شایق در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، در شامگاه هفتم اسفندماه 96 به همت امور فرهنگی دانشکده چهارمین محفل انس با قرآن کریم در سالن شهید زارع‌زاده دانشکده برگزار گردید.

این آیین با حضور مهدی شایق یکی از قاریان دارای رتبه‌ی بین‌المللی برگزار گردید. وی در این مراسم ضمن تلاوت قرآن در پاسخ به سوالات مجری برنامه به مراحل پیشرفت خود در قرائت قرآن، رتبه‌های کسب شده و تجربیاتش از اجرا در کشورهای گوناگون اشاره نمود.

در این محفل انس با قرآن حجةالاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز حضور یافت. وی در حاشیه‌ی این مراسم علت حضور خود در این مراسم را احترام به قرآن مطرح نمود و همچنین از برگزارکنندگان چنین برنامه‌هایی در دانشکده قدردانی نمود.

از دیگر برنامه های این محفل قرائت قرآن توسط عباس زارع‌زاده کارشناس شبکه بهداشت شهرستان و همچنین سخنرانی حجةالاسلام امیری استاد حوزه‌ی علمیه بود.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم به برگزیدگان مسابقه‌ی کتاب خوانی کتابِ «رشد؛ دیداری تازه با قرآن» از نوشته‌های علی صفایی حائری هدایایی اهدا شده و همچنین به هشت نفر از میان شرکت کنندگان در این مراسم هدایایی به قید قرعه تقدیم شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد