Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) مهردشت:

بسیج شدن همه نیروها لازمه صدور انقلاب به همه دنیا/ اجرای بیش از 10 برنامه هفته بسیج در مهردشت


فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) شهر مهردشت گفت: بیش از ده برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه های مقاومت مهردشت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت، محمد جعفر دادپور فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) شهر مهردشت در نشستی با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت، برنامه های هفته بسیج در شهر مهردشت را تشریح کرد.

دادپور ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی و آرمان های آن باید به همه جهان صادر شود تا زمینه های حكومت عدل الهی امام زمان (عج) را آماده سازد، باید تمام نیروهای فعال در این امر بسیج شوند.

فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) ادامه داد: لذا جهت رسیدن به این مقصود و مبارزه با دشمنان زیاده خواه، با فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در روز 5 آبان سال 1358 بسیج مستضعفین تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 10 برنامه در مهردشت گفت: اجتماع بسیجیان در روز بسیج، برگزاری نشست های بصیرتی، تجلیل از بسیجیان نمونه و برتر در زمینه علمی، عطرافشانی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده های آنها، از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

دادپور خاطر نشان کرد: همچنین دیدار با روحانیون و امام جماعت مساجد، فراخوان گردان بیت المقدس، میقات صالحین و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه های حوزه مقاومت امام خمینی (ره) مهردشت است.

انتهای پیام/ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد