Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

بسیج؛ با هدایت محورهای مقاومت، دشمنان جهان را به‌زانو درآورده است/ اجرای بیش از صد برنامه هفته بسیج در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، گفت : تفکر بسیجی امروز با هدایت و رهبری محورهای مقاومت جهان، دشمنان را به‌زانو درآورده است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اصحاب رسانه شهرستان، برگزار شد.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته وحدت، اظهار کرد : بسیج یکی از یادگاران امام خمینی (ره) و از اولین تشکل‌هایی است که بعد از انقلاب شکل گرفت.

هویت بسیج؛ آزادگی و رهایی از بردگی استکبار است
فاتحی بیان کرد : هویت بسیج؛ هویت حرّیّت و آزادگی، رهایی از قیدوبند بندگی و بردگی استکبار در همه زمینه‌ها است، که به حقیقت در همه عرصه‌ها به اثبات رسید و اهمیت آن برای همه روشن شد.

وی افزود : ملتی که از 200 سال پیش زیر بار هجوم استکبار و تاخت‌وتاز بیگانگان و پادشاهان ظالم و بی‌کفایت بودند، که خاک سرزمین و آزادگی مردم میهن را با متاع حقیر دنیا و عیش و نوش خود تعویض می‌کردند، با حضور و ظهور انقلاب و با سردادن سرود استقلال، آزادی جمهوری اسلامی از حکومت نکبت ستم‌شاهی نجات پیدا کردند.

فاتحی، با تأکید بر اینکه بسیج در این امر مهم (وقوع انقلاب اسلامی ایران) پیشگام است، گفت : تفکر بسیجی؛ تفکر أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم، خدمت‌رسانی بی‌منت، دفع ظلم و دفاع از مظلومین سراسر جهان، است.

تفکر بسیجی؛ تفکر سیر الی الله و زمینه‌ساز ظهور است
وی ادامه داد : تفکر بسیجی؛ نمونه کامل دفاع همه‌جانبه و حرکت در خط ولایت و حق و سیر الی الله، جهت احیاء اسلام ناب و دوری از اسلام آمریکایی است، که زمینه‌ساز ظهور است. تفکر بسیجی؛ مدلی است که در سطح جهان و کشورهای اسلامی محورهای مقاومت را رهبری می‌کند و دشمنان را به‌زانو درآورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، تصریح کرد : هر فردی در دنیا با داشتن مؤلفه‌های دغدغه دین، ولایت، مهدویت، استکبارستیزی، یک بسیجی است، که به فرموده رهبر معظم انقلاب الگوی برتر آن امام علی (ع) بود که همه وجود خود را وقف اسلام کرد.

هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت افرادی که خدمت بی‌منت به مردم می‌کنند
فاتحی عنوان کرد : هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار این شجره طیبه و کسانی که در همه اقشار جامعه اعم از پزشکی، مهندسی، دانشجویی، دانش‌آموزی، اصناف، اصحاب رسانه و... در راستای تخصص‌های خود با حرکت جهادی گام برداشته و خدمات بی‌منت به مردم ارائه می‌کنند.

وی به سابقه دیرینه و درخشان بسیج اشاره کرد و گفت : بسیج شامل افرادی هستند که از ابتدای انقلاب به عرصه حفظ و نگهداری میراث گران‌قدر امام راحل یعنی انقلاب، میدان دفاع مقدس، جنگ و شهادت، دوران سازندگی، در عرصه جنگ نرم و مبارزه فرهنگی با استکبار ورود پیدا کردند و امروز در جبهه مقاومت با عنوان بسیجی نقش‌آفرینی می‌کنند.

کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهدای بسیجی ابرکوه
فاتحی، ضمن گرامیداشت یاد شهید محمدرضا اکرمی 14 ساله کوچک‌ترین بسیجی و شهید محمدعلی زارع 53 ساله مسن‌ترین بسیجی شهرستان و دیگر شهدای اقشار بسیج، اذعان کرد : امروز به برکت شهدا و همت بسیجی مردم، انقلاب به درجه‌ای از رشد علمی، عملی و حضور رسیده است که در طول تاریخ در عرصه‌های بین‌المللی و در غرب آسیا به این حضور قدرتمندانه نرسیده بود.

بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت
وی تصریح کرد : برنامه‌های امسال با شعار «بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» و باهدف تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب، بازنمایی الگوی کارآمدی بسیج به‌عنوان مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، نقش بسیج در سخت‌ترین عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و فناوری، سازندگی و اقتصادی، تقویت روحیه نشاط و خدمت‌رسانی و مطالبه گری، اهتمام در برنامه‌های مسجد محوری برگزار خواهد شد.

اجرای بیش از صد برنامه هفته بسیج در شهرستان ابرکوه
فاتحی بابیان اینکه بیش از صد برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و روشنگری شهرستان ابرکوه در هفته بسیج، گفت : رزمایش عاشورائیان و سپاهیان حضرت محمد (ص) 2، افتتاح پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، عطرافشانی قبور شهدا و دیدار با خانواده آنها، جانبازان و ایثارگران، را از اهم برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در ابرکوه عنوان کرد.

وی افزود : اجرای نمایش «به دنبالت می‌آیم» در بخش بهمن، اجرای طرح مرآت، همایش ائمه جمعه، جماعات، هیئت‌امنا و فرماندهان پایگاه‌ها، پویش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن، جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع)، اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد