Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

بعضی نان نظام اسلامی می خورند و اعتقاد به نظام ندارند/ ایجاد نارضایتی چه عمداً و چه سهواً حرام است


امام جمعه ابرکوه در جلسه درس اخلاق گفت: افرادی که با کاغذبازی و پاس دادن های بی مورد، بی محلی به ارباب رجوع، برخوردهای تلخ و هتاکانه، باعث آزار مردم می شوند، هرگز شایستگی تصدی مناسب کلیدی در هر رده اجرائی را ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در جلسه درس اخلاق مدیران، که ماهانه دوبار در سالن اجتماعات دفترشان برگزار می شود، اظهار کرد: علت اینکه اعتقاد به نظام، شرط مهم و اثرگذار در گزینش نیروی انسانی در ادارات می باشد، این است که مدیران و کارگزاران باید در  هر رده ای که هستند؛ روحیه استکبار ستیزی را که موضع لایتغیر نظام اسلامی است در خود حفظ کنند.


بعضی نان نظام اسلامی را می خورند و اعتقاد به نظام ندارند
حسینی در این جلسه که مسئولین و اعضای شورای اداری شهرستان حضور داشتند، تصریح کرد: بعضی ها که نان نظام اسلامی را می خورند ولی امریکا را فرشته نجات می دانند و آرزوی شکسته شدن تابوی روابط با غول وحشت را دارند، اعتقاد به نظام ندارند.


امام جمعه خطاب به مسئولین افزود: ادارات ما باید در ایجاد تقویت روحیه تنفر از امریکا، نقشی بارز و اخلاق سیاسی داشته باشند. اخلاق سیاسی یعنی اینکه شما عزیزان، حق محور و مردم دار باشید و از جریان باطل؛ اعم از جریان کور نفاق یا فتنه و یا اردوگاه استکبار و حامیان داخلی آنها تبری داشته باشید.


هنر مسئول است که ظرفیت دار باشد و کتمان حق نکند
وی ضمن بیان اینکه افراد در پست های مختلف ادارات و نهادها باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: اگر کسی در دستگاه اجرائی با کاغذبازی و پاس دادن های بی مورد، بی محلی به ارباب رجوع، برخوردهای تلخ و تند و هتاکانه، مردم آزاری کند، هرگز شایستگی تصدی مناسب کلیدی در هر رده اجرائی را ندارد. هنر یک مسئول این است که ظرفیت دار باشد و کتمان حق نکند.


حسینی متذکر شد: اداراتی همچون امور مالیاتی؛ که گیرنده پول و مالیات هستند، باید در بخش حسن تعامل با مردم و مردم داری، اخلاق  مدیریتی را حفظ کرده و با سلام و روی خوش، ارباب رجوع را تکریم کنند. که بحمدالله در ابرکوه، اینچنین است.


ایجاد نارضایتی چه عمداً و چه سهواً حرام است
امام جمعه ابرکوه در پایان تاکید کرد: باید مردم را راضی نگه داشت، زیرا ایجاد نارضایتی چه عمداً و چه سهواً حرام است و موریانه وار بدنه نظام را می خورد و از بین می برد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد