Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بخشدار مرکزی ابرکوه خبر داد

بهره برداری از طرح گازرسانی به نعمت آباد و رضوانیه بخش مرکزی ابرکوه در هفته دولت


بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: عملیات گاز رسانی به مناطق نعمت آباد و رضوانیه این بخش با 20میلیارد ریال پایان یافت و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد جواد آقایی بخشدار مرکزی ابرکوه، با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از 500 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند، اظهارکرد: این طرح به طول 54 کیلو متر شبکه توزیع نوع پلی اتیلن، یک ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2هزار و 500 متر مکعب بر ساعت است.

وی با بیان اینکه طرح گازرسانی یادشده قابلیت واگذاری 500 انشعاب دارد، افزود: برای اجرای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار از محل شرکت گاز استان یزد هزینه شده است.

بخشدار مرکزی ابرکوه تصریح کرد: با بهره برداری از طرح گاز رسانی در مناطق بخش مرکزی تمام مناطق و 19 روستاهای تابع بخش از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان ابرکوه همه روستاها و مناطق شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند و به عنوان شهر سبز شناخته شد، افزود: تعداد مشترکان شهری و روستایی این شهرستان 19هزار و 500 مشترک است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد